Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Splitscreen har jo ingenting med multiplayer å gjøre? Det er offline multiplayer, men ikke splitscreen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er ingen offline multiplayer(?), men det bryr meg ikke overhodet da jeg aldri har brukt det de siste årene og det er mye bedre å spille sammen med andre over nettet. Hater når skjremen blir delt i to i fps. Endret 2. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Splitscreen har jo ingenting med multiplayer å gjøre? Det er offline multiplayer, men ikke splitscreen. Split-screen Multiplayer < Lan Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg skal ihvertfall melde meg inn i en klan, multiplayern ser jo helt rå ut! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg skal ihvertfall melde meg inn i en klan, multiplayern ser jo helt rå ut! Ja! Fy faen så rått det ser ut! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen av de som har prøvd spillet som kan si noe om vansklighetsgradene, hvor vansklig er det vanskligste i forhold til cod:waw? Regner ikke med at de bare har ganget granater med 10 i KZ2, men kan jo sammenligne vansklighetgraden for det... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tja, jeg spilte igjennom på normal første gangen. Det var greit igjennom spillet, helt til jeg kom til de avsluttende delene. Da var det alt for vanskelig. Nå spiller jeg igjennom på easy, og det er litt for lett siden aimen begynner å sitte veldig nå. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 JOoHoO! For 25 minutter siden ble jeg 19 år! On topic: Hvordan er framraten i demoen, og i selveste spillet? (for de som har spilt fullversjonen) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) JOoHoO! For 25 minutter siden ble jeg 19 år! On topic: Hvordan er framraten i demoen, og i selveste spillet? (for de som har spilt fullversjonen) Har ikke opplevd at bildefrekvensen har droppet slik at det har påvirket spillet. Er egentlig ikke sikker på om den har droppet i det heletatt. Jeg er nemlig veldig nøye på sånt. Grattis med dagen btw Endret 2. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gametrailers har lagt ut sin video review av Killzone 2: http://www.gametrailers.com/player/45018.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fytte, den har eg ventet på!!! Glimrende nyhet Enigma! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gametrailers har lagt ut sin video review av Killzone 2: http://www.gametrailers.com/player/45018.html Så noe, men måtte stoppe. Sinnsykt så mye spoilers de må ha med i slike reviews! Ikke se hvis du er på media blackout! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 God review der Bedre enn en viss annen.... *host* Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tre uker og vi sitter med spillet i maskinen. Tror ikke jeg har gledet meg så mye til et spill før, kanskje Wrath of the lich king Men dette har tar kaka. Gleder meg så enormt. Faktisk tror jeg det er multiplayer jeg gleder meg mest til, men singleplayer kommer jo til å bli råfett det og! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva ble karakteren fra gametrailers? Orker ikke se hele. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg rører ikke video-reviews med ildtang! Så et interjvu med GG og fikk spoila hvor sistebanen finner sted. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva ble karakteren fra gametrailers? Orker ikke se hele. Overall 9.2/10 Fikk8.9 på gameplay, 9.8 på presentation, 8.0 på Story hvis jeg ikke husker feil. Til dere som har spilt COD4 mye...Ikke forvent dere at K2 oppfører seg på samme måte. Overgangen kan være stor og bevegelsene kan virke trege. Lønner seg å justere sensitiviteten. I hvert fall var det slik i betan. Etter hvert som du får spilt det en stund vil ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
Pilsebob Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Overall 9.2/10Fikk8.9 på gameplay, 9.8 på presentation, 8.0 på Story hvis jeg ikke husker feil. Til dere som har spilt COD4 mye...Ikke forvent dere at K2 oppfører seg på samme måte. Overgangen kan være stor og bevegelsene kan virke trege. Lønner seg å justere sensitiviteten. I hvert fall var det slik i betan. Etter hvert som du får spilt det en stund vil ikke dette være noe problem. Det var det jeg fryktet, noe som gjør at jeg ikke gleder meg til dette i det hele tatt. Skal teste demoen på torsdag, og bestemme meg om jeg skal ha det eller ikke etter å ha prøvd det en stund. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor være så redd for forandringer folkens? Nå spiller jeg igjennom spillet for andre gang, og aimen sitter som en drøm! At utstyret ditt kan virke tungt gjør det bare mer realistisk synes jeg. En soldat som er pakket med 40kg utstyr og faenskap er ikke noen ballettdanser. Lenke til kommentar
Pilsebob Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes ikke slike spill er noe digg, altså når styringa er treig osv. Jeg er en erfaren cod4 spiller, og der er alt lett og enkelt. Hvis jeg har tolket det riktig så er styringen litt som BF:BC? I såfall så kommer jeg ikke til å nyte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå