archongamer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg så tidligere i tråden at en ved navn haansi hadde rundet spillet, hvordan fikk han tak i det? Jeg har pressepakken. hehe, artig å lese øverste saken i søket ditt etter du sa du hadde den (regner ikke med du kjøpte den på Ebay for 600 dollars ) Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Valgte å overse gamer.no's karakter på denne, og forhåndsbestille. Hope I didnt make a mistake.. Klarer bare ikke å la være å ta en titt på spillet som lovte så mye med trailern i 2005. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.gamepro.com/article/reviews/208727/killzone-2/ Full pott!! "Killer App It took a long time for Killzone 2 to finally come out, but after diving head first into Killzone 2, there's no doubt in my mind that it lives up to the hype and is a must-play for FPS fans. With an intense single-player mode, a robust multiplayer component and superb graphics that PS3 owners can be proud of, Killzone 2 does pretty much everything right. It's definitely a must-have title." Gleder meg mer ja!!! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se der ja "På lager 13-02-2009". Hos Gamezone Håper det holder seg sånn til de sender spillene ut da Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg så tidligere i tråden at en ved navn haansi hadde rundet spillet, hvordan fikk han tak i det? Jeg har pressepakken. hehe, artig å lese øverste saken i søket ditt etter du sa du hadde den (regner ikke med du kjøpte den på Ebay for 600 dollars ) Hehe, nei Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 haansi, hvordan er ditt syn på denne gamer.no anmeldelsen? Er det noen som helst grunn til at dette spillet skulle få 6/10? Er du enig i noen av påstandene han skriver i artikkelen? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) haansi, hvordan er ditt syn på denne gamer.no anmeldelsen? Er det noen som helst grunn til at dette spillet skulle få 6/10? Er du enig i noen av påstandene han skriver i artikkelen? Sist gang jeg uttalte meg om det fikk jeg en viss redaktør på nakken, så denne gangen skal jeg FAKTISK holde meg vekke fra den diskusjonen Eneste jeg kan si er at en anmeldelse vil alltid være subjektiv, uansett om den er positiv eller negativ! Det vil være en enkeltpersons mening, og derfor har vi et fint gjennomsnitt som er mye bedre å gå etter Endret 2. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hvilken karakter ville du gitt da? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg støtter Jon Cato sin 9/10-karakter. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Noen som vet om hoder kan skytes av med sniper o.l? Edit: Fant denne men er ikke sikker. Endret 2. februar 2009 av Capt.Awesome Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hodene forsvinner hvertfall hvis du treffer riktig med hagle. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har sett to eller tre gameplay klipp av Killzone 2 fra forskjellige sider, og det er en ting som går igjen: Det ser ut som siktingen er utrolig stiv! Vet ikke om det bare er de som spilte som er uerfarne, eller om det bare er vanskelig å sikte i spillet, men når noen spiller er det liksom ikke "sikt -> skyt" det blir liksom mer 'staccato'. Sånn så det ut til å være av det jeg har sett av Resistance (1) også. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) @ Lande Det får vi vel svar på når demoen kommer og spillere får fingrene i spillet Til nå har jo ingen anmeldelser nevnt siktingen som jeg vet om.. Til og med Jentoftsen trakk ikke for siktinga Endret 2. februar 2009 av Undesired Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sinnskykt digg med demoen! Can't wait!! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg får da inderlig håpe at ein kan endre "sikt inn" knappen til noko anna enn R3..! såg ein liten video til anmeldelsen på dagbladet og då stod det "trykk R3 for å sikte", latterlig synes nå eg, når det funker mykje bedre med L1 til å sikte inn og R1 til å skyte.. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Fant en liste over de forskjellige presets av spillets kontroll. Kommer til å gå for Alternate 2 tror jeg siden den er ganske lik CoD4 sin. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor STANDARD 1 L1 - Close combat L2 - Crouch R1 - Fire R2 - Grenade ^ - Swap Weapons [] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Movement Right Analogue - Look L3 - Sprint R3 - Zoom STANDARD 2 L1 - Close Combat L2 - Crouch R1 - Grenade R2 - Fire ^ - Swap Weapon [] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Movement Right Analogue - Look L3 - Sprint R3 - Zoom STANDARD 3 L1 - Close Combat L2 - Crouch R1 - Fire R2 - Grenade ^ - Swap Weapon [] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Look Right Analogue - Movement L3 - Zoom R3 - Sprint STANDARD 4 L1 - Close Combat L2 - Crouch R1 - Grenade R2 - Fire ^ - Swap Weapon [] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Look Right Analogue - Movement L3 - Zoom R3 - Sprint ALTERNATE 1 L1 - Grenade L2 - Crouch R1 - Fire R2 - Swap Weapon ^ - Close combat [] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Movement Right Analogue - Look L3 - Sprint R3 - Zoom ALTERNATE 2 L1 - Zoom L2 - Crouch R1 - Fire R2 - Grenade ^ - Swap Weapon [ ] - Reload/Pick up weapon (Hold) O - Use X - Jump Left Analogue - Movement Right Analogue - Look L3 - Sprint R3 - Close Combat ADDITIONAL OPTIONS Invert X Axis Invert Y Axis X Axis sensitivity Y Axis sensitivity Zoom Hold toggle Dpad-L/R/Down - Inventory Crouch Hold toggle (MP only) Dpad-Up - Objectives (SP Only) Link: http://www.gamersdigest.net/569/killzone-2...esets-revealed/ Mann kan velge å sikte med L1. Endret 2. februar 2009 av Enigma123 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det med split-screen mulighetene i killzone? regner med at det er litt forskjellig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ingen overhodet. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Til dere som har planer om å starte klaner osv. Få dere inn på www.psforum.no/forum Har vært arrangert 2 runder med "NCL" altså Norsk Console Liga, da ble det arrangert i CoD4. Der det i sesong 2 var premie, den var CoD WaW. Det var da 8 klaner med, så kom dere inn der å meld dere på om det blir noe NCL 3, noe jeg er sikker på Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ingen overhodet. ?? Synes at jeg leste noe om bots ? Helt fjernt å gi ut FPS spill uten split-screen/offline multiplayer muligheter i det hele tatt.. Angrer litt på at jeg forhåndbestilte bare pga det, hmm =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå