Haansi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Dere kommer ALDRI til å tro hva som nettopp kom i postkassen min. Alt jeg har å si er: FY FAEN! Snakkes om 2 uker, jeg tar fri fra alt av sosialliv! Endret 6. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Dere kommer ALDRI til å tro hva som nettopp kom i postkassen min. Alt jeg har å si er: FY FAEN! Snakkes om 2 uker, jeg tar fri fra alt av sosialliv! Har du fått anmelderkode eller noe slikt Faen du er heldig!! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ååå! gleder meg veeeldig til dette selvom jeg ikke har prøvd noe beta eller noe! Har en tilgodelapp på spaceworld på 550. som skal brukes på KZ2, men typisk dem og og ha en syk pris på det, som 650 eller 700 som det var på mgs og RS2 for litt siden... Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jepps Du må komme med førsteinntrykk etc Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dere kommer ALDRI til å tro hva som nettopp kom i postkassen min. Alt jeg har å si er: FY FAEN! Snakkes om 2 uker, jeg tar fri fra alt av sosialliv! førde ja...ikkje lange kjøreturen det...i will track you down.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Etter å ha sett de nyeste filmene på ign er jeg fortsatt imponert Tror dette kommer til å imponere helt sinnsykt! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Og det skal komme en demo til oss i Europa! Da får jeg prøvd singelplayeren og! Og Hansii, faen du er lucky! Kom med impressions etterhvert og si ihvertfall hvordan grafikken er http://www.ps3fanboy.com/2009/01/06/europe...rings-attached/ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dere kommer ALDRI til å tro hva som nettopp kom i postkassen min. Alt jeg har å si er: FY FAEN! Snakkes om 2 uker, jeg tar fri fra alt av sosialliv! førde ja...ikkje lange kjøreturen det...i will track you down.. Haha Jepps Du må komme med førsteinntrykk etc Det triste er at jeg ikke har lov til å si noe til dere før 2. februar Og det skal komme en demo til oss i Europa!Da får jeg prøvd singelplayeren og! Og Hansii, faen du er lucky! Kom med impressions etterhvert og si ihvertfall hvordan grafikken er http://www.ps3fanboy.com/2009/01/06/europe...rings-attached/ Grafikken er hvertfall nydelig, det må jeg vel kunne si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 har du prøvd MP betaen Haansi? hvis det kan du si noe om det er forskjell i grafikk på SP delen og MP delen? og om fps har blitt bedere? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Spilte dessverre aldri betaen nei. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet når demoen kommer? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette blir en skikkelig godbit, bare vet det. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gleder meg til demoen (hvis den kommer). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Viss dette blir så bra jeg håper på, skal jeg jammen ta igjen dritsnakket til dem "non belivers" og skal plage dem hele veien, jeg har hørt bare drittsnakk om Killzone 2 i snart 4 år, mest på Xbox Live, og en del av pcfolket, var det en bombe... Håper dette blir mitt beste fps-spill gjennom tidene, spillet må ikke ha HL2 story og sånt fordi i skytespill bryr jeg meg ikke om historien, vil skyte mest mulig!! Og grafikken jeg så i betaen var det flotteste jeg har sett, og jeg gleder meg enda mer til Killzone 2 en alt, bare sjekk signaturen , der er det sortert etter hva jeg ser mest frem til Endret 7. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Øh..synes KZ2 historien pisser på HL historien. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Av det jeg har sett av cutscenes så er det veldig bra til nå i Killzone 2... Men HL2 er jo oppskrytt, følte aldri jeg kom i kontakt med hovedpersonen på noen som helst måte.. Må ha personer som er mer livlige, og fiendene var også veldig repretive! Og våpenfølelsen i KZ2 er det beste jeg har kjent, føler at det er virkelig en kropp bak det våpenet!! Må nok lese KongRudi sin tråd en gang til Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette spillet virker jo helt sykt! gleder meg til en demo så det kan testes sev. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hadde problem med å legge meg i går kveld.. Herregud for en fengslende historie. og AI'en er så bra at jeg kjenner jeg blir klaustrofobisk når fiendene kommer etter meg når jeg prøver å trekke tilbake defensivt. Endret 7. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, bare gni det inn Håper du kan komme med mer inntrykk selv om at du ikke har lov å komme i detaljer om spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå