hvo91 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ahh nice! En demo... Ganske bra at den kommer så tidlig Noen som vet om det blir en MP eller SP demo? Eller begge deler Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir nok singelplayer. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har bestemt meg for å holde meg borte fra demoen. Blir ikke noe spilling på meg før jeg får selve spillet i hendene! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er nok diggest det ja Men på en annen side er det gøy å spille demoen 100 ganger, sånn at når spillet kommer har du monsteraim Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er nok diggest det ja Men på en annen side er det gøy å spille demoen 100 ganger, sånn at når spillet kommer har du monsteraim Det var tanken ja Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hmm, trodde demoen var bare i USA for de som hadde forhåndsbestillt. Nevermind, woohoo. Endret 2. februar 2009 av Capt.Awesome Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har bestemt meg for å holde meg borte fra demoen. Blir ikke noe spilling på meg før jeg får selve spillet i hendene! kjøyrer samme strategi her..ingen testing før fullversjon er i havn Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har også bestemt meg for å holde pølsefingrene unna til spillet er i hus. Er ikke dette et tegn på viljestyrke så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Enig i den! Frister veldig å laste ned demoen, men jeg har bestemt meg. Uansett, noen så har tenkt litt på clan osv når det gjelder multiplayeren? Jeg tror jeg skal skaffe meg det eller noe sånt. Blir sikkert utrolig morsomt å spille clan battles! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vet at jeg har skrevet dette i en annen tråd, men det hører hjemme her: Etter mailutveksling med Gamezone i dag fikk jeg bekreftet at de har fått beskjed om at leveringsdato er flyttet til 13januar, og realese ut mot kunder er 15.februar. Om det er en på kundeservice som har røkt sokker, leverandører som har røkt sokker eller om det faktisk er sant skal ikke jeg ta stilling til.. Men tenkte det kunne være interessant å vite for dere Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Går rykter om at release datoen er 15. feb istedet for 25!!! (men 15 feb er en søndag) Se på killzone 2 reklamen på www.gamezone.no og denne tråden til og lese en mail fra gamezone til en som har forhåndsbestilt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13003693 regner med at dette er en feil for hvis man trykker på annonsen kommer man til "profilen" til spillet og der står det 25. feb, men hadde vært sykt digg å få det før vinterferien!!! Endret 2. februar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nå heller at en trøtt stakkar har tastet "1" istedenfor "2" jeg da. Men visst ikke så kan jeg jo allerede angre på at jeg bestilte hos CDON.. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg så tidligere i tråden at en ved navn haansi hadde rundet spillet, hvordan fikk han tak i det? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg så tidligere i tråden at en ved navn haansi hadde rundet spillet, hvordan fikk han tak i det? Jeg har pressepakken. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg så tidligere i tråden at en ved navn haansi hadde rundet spillet, hvordan fikk han tak i det? han er en anmelder for gamereactor om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal sta og spille/se killzone 2 nå på torsdag i en kinosal på MB i Bergen Les mer her Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han er vel en anmelder av noe slag. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) var vel det jeg tenkte meg haansi, hvordan er ditt syn på denne gamer.no anmeldelsen? Er det noen som helst grunn til at dette spillet skulle få 6/10? Er du enig i noen av påstandene han skriver i artikkelen? Endret 2. februar 2009 av engjac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå