Skinnhesten Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som klarer og spille betaen enda? Jeg får bare network error 10002... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spørsmål; Går den ann å spille co-op over PSN med en venn på Killzone slik det gjør på Gears of War 1/2 tenker da mest på singleplayer eller campaign delen. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Killzone 2 video comparison 2005 vs 2008. E3 2005 gave us the infamous MotorStorm and Killzone 2 trailers. They looked amazing - too good to be true. And of course, they were too good to be true, generated as 'target footage' by Sony. MotorStorm came close (sort of) but failed. And now we've got playable preview version of Killzone 2 sitting in our PS3, we can tell you that it doesn't look as good as that early footage. It looks better. Synes de er veldig nærme target traileren. Endret 18. desember 2008 av Enigma123 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Liker best alltid å se alt fra Killzone 2 på min egen TV Når dem sier att det ser bedre ut nå er jo bare flott da Gleder meg noe sykt til KZ2, det er det spillet jeg gleder meg mest til i hele 2009 tett fulgt av Resident Evil 5 og Uncharted 2 !! For min del så er Killzone 2 flottere en Crysis på high, dem fleste plassene i Crysis har jeg fått faktisk under 20 fps, og det er tragisk selv med min monsterpc Så Killzone 2 aimer å 30 fps og ha masse effekter on screen er jo bare bonus til meg Endret 18. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Noen som klarer og spille betaen enda? Jeg får bare network error 10002... Betaen er stengt Får den samme meldingen, sendte email til Guerilla Games og dem sa att den er stengt Men fikk ihvertfall mer opplevelse der på KZ2 betaen en jeg gjør med Gears Of War 2 sin fullspill multiplayerdel. Gears Of War 2 bare frustrerer meg, med glitching med skjold, lagger som faen, chainsawen er jo helt overpowered!! Passerte faktisk 15 timer og er sulten på flere titalls timer mer Februar må jo bare komme! Endret 18. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kommer Killzone 2 i februar? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spørsmål; Går den ann å spille co-op over PSN med en venn på Killzone slik det gjør på Gears of War 1/2 tenker da mest på singleplayer eller campaign delen. Gammel post, men nei. Kun 1player offline. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Toman85, må bare spørre deg en gang til etter å ha sett en video på youtube. (http://uk.youtube.com/watch?v=uWTRKX5A2vA . Se rundt 2 min og 30 sek) De sier litt om rocket launcher og et par andre våpen man ikke trengte å sikte med omtrent. Du har sagt du likte det at man faktisk måtte sikte og ikke bare plaffe løs, så lurer på hva jeg skal tro om det? For det var utsagnet ditt om at man måtte være dyktig og sikte som gjorde at jeg fikk "blod på tann". Hater spill der man kan blafre en rakett i veggen/bakken/nærheten av noen og drepe dem. Så Toman85, ke tyckar ni? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Altså i nærkamp burde man forholde seg til uten og sikte skikkelig inn. Men pleide å gjør det jeg og men du taper litt tid med å sikte inn Men det med rocketlaunchere er altfor lett, skyt i bakken og dø, men der jeg spilte brukte man aldri rocket launchers så er ganske usikker der Og OPM har anmeldt KZ2 og det fikk 5/5 Dem er veldig gode anmeldere fordi dem ga kun Resistance 2 8/10, og Haze 2.5/5 og det stemmer jo utifra hva andre har gitt Bare 2 spill hos dem som har scoret høyest av eksklusive er MGS 4 og LBP og dem fikk like høyt omtrent alle andre plasser, dem er ikke så "fanboy" av sitt eget merke Men jeg skal ha spillet uansett om det hadde fått 5/10 Endret 3. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg også skal skaffe meg dette spillet, jeg får lyst til å bare slikke pc-skjermen når jeg ser den deilige grafikken. 2009 blir et supert år for alle gamere, spesielt ps3-eiere med alle de go' titlene vi har i vente Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Altså i nærkamp burde man forholde seg til uten og sikte skikkelig inn. Men pleide å gjør det jeg og men du taper litt tid med å sikte inn Men det med rocketlaunchere er altfor lett, skyt i bakken og dø, men der jeg spilte brukte man aldri rocket launchers så er ganske usikker der Og OPM har anmeldt KZ2 og det fikk 5/5 Dem er veldig gode anmeldere fordi dem ga kun Resistance 2 8/10, og Haze 2.5/5 og det stemmer jo utifra hva andre har gitt Bare 2 spill hos dem som har scoret høyest av eksklusive er MGS 4 og LBP og dem fikk like høyt omtrent alle andre plasser, dem er ikke så "fanboy" av sitt eget merke Men jeg skal ha spillet uansett om det hadde fått 5/10 Er usikker på om jeg forstår deg riktig jeg. Går det ann å spille kamper der raketter o.l. ikke er lov å bruke? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) En ting til: Dette er et spill som foregår i fremtiden, right? Er det overnaturlige laser/swiish/swooosh/sprutegørr-våpen slik som i Unreal Tournament? Håper det likner mye på CoD4, det spillt elsket jeg. Elsker*! Håper du gidder å svare på spørsmålene, Toman85!! Eller noe andre. Må si jeg blir mer og mer skeptisk av trailerne med robotskapninger o.l med syke effekter og våpen.. Endret 3. januar 2009 av coolio1 Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 En ting til: Dette er et spill som foregår i fremtiden, right? Er det overnaturlige laser/swiish/swooosh/sprutegørr-våpen slik som i Unreal Tournament? Håper det likner mye på CoD4, det spillt elsket jeg. Elsker*! Håper du gidder å svare på spørsmålene, Toman85!! Eller noe andre. Må si jeg blir mer og mer skeptisk av trailerne med robotskapninger o.l med syke effekter og våpen.. Det er ikke noe laser våpen e.l. her går det i kuler og krutt. Det blir etter hva jeg vil kalle det en slags sci-fi versjon av cod4. Det blir nok en del blod, så dette er ikke et spill for sarte sjeler, men det blir ikke så overdrevet at hoder faller av og armer og ben flyr til alle kanter, her er det bare plain blod. Litt roboter/krigsmaskiner og "småfly" hvis jeg kan kalle det dét, er det nok her og der, men dette møter du nok mest i form av bosser. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Altså i nærkamp burde man forholde seg til uten og sikte skikkelig inn. Men pleide å gjør det jeg og men du taper litt tid med å sikte inn Men det med rocketlaunchere er altfor lett, skyt i bakken og dø, men der jeg spilte brukte man aldri rocket launchers så er ganske usikker der Og OPM har anmeldt KZ2 og det fikk 5/5 Dem er veldig gode anmeldere fordi dem ga kun Resistance 2 8/10, og Haze 2.5/5 og det stemmer jo utifra hva andre har gitt Bare 2 spill hos dem som har scoret høyest av eksklusive er MGS 4 og LBP og dem fikk like høyt omtrent alle andre plasser, dem er ikke så "fanboy" av sitt eget merke Men jeg skal ha spillet uansett om det hadde fått 5/10 Er usikker på om jeg forstår deg riktig jeg. Går det ann å spille kamper der raketter o.l. ikke er lov å bruke? Mener å ha hørt at du kan ta vekk rocketlauncher i noen servere, men tror og du kan hoste en match selv med å ikke ha lov til å bruke rocket-L, synes det våpenet er værre en dem gunturretene Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette kommer til å bli tidenes klanspill! Ingame laddere, ingame turneringer sponset av sony osv. Fy sørn så jeg gleder meg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg gleder meg sykt til det samme som deg Furulinho og jeg har singelplayer og boter i tilegg til multiplayer med andre!! Fra og med 27.februar kommer jeg til å geeke minst 4-9 uker fram i tid på Killzone 2! Med singelplayeren, boter og kamper på nett Endret 6. januar 2009 av Camrot Fjernet link til scans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ikke lenge igjen nå, blir spenende, håper virkelig dette blir bra saker! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) i denne linken bekfreftes det at det skal komme DLC, siden det sår bak på boxarten. Ser også at det står custom soundtrack? Noen som vet noe om dette? http://playstationgameruk.wordpress.com/20...for-killzone-2/ EDIT: etter og søkt litt her og der fant jeg denne linken ( http://translate.google.nl/translate?u=htt...sl=nl&tl=en ) hvor det er bekreftet at man kan velge musikk på multiplayer. Endret 6. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 bombe at det kommer DLC, det er FPS som har stor fokus på MP, sier seg selv at det vill komme MP maps DLC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå