Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på "gamer.no anmeldelse killzone" på google.no, og fant sannsynligvis starten på anmeldelsen: "Playstations lenge ventede trumfkort kommer endelig ut av ermet, og er snarere knekt enn ess". Den setningen der sier vel sitt om selve anmeldelsen, den virker helt gjennomsyra av xbox fanboyisme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er den VERSTE ANMELDELSEN jeg noen gang har lest!!!!!!!!!!!!! Annenhver setning inneholder navnet på et visst 360-spill og vi ser lett hva slags "tilhenger" han er. Han klarer jo ikke å saklig forklare hvorfor spillet er rett over middelmådig...

Noen godbiter:

"Det innehar en høy stjerne i menigheten, og jeg skal straks opp for å banne fra prekestolen i Playstation-kirka – og da tror hele salen at Microsoft står ved siden av og stapper dollarsedler ned i trusen min."

Akkurat dette tror jeg ikke er utenkelig...

"Med sterke spill som Halo 3 og Gears of War-serien godt posisjonert"

Host host fanboy host...

"På andre siden av geværløpet står helghastene, en mutert menneskerase som har fått oransje øyne og må gå med masker som følge av lang tids opphold på planeten Helghast."

Ikke vanskelig å se at han gjør narr av spillet her.

"Du føler deg ikke så sjef hvis mannen du har slept deg gjennom kuleregn for å få hendene i plutselig viser seg å være Jan Thomas. Til sammenligning får man i Gears of War følelsen av at hver eneste Locoust har som høyeste mål i livet å sette tennene i testiklene dine."

Er anmelderen 13 og 1/2 år???

"På alle de tre nevnte punktene er det mye nærmere middelmådigheten Haze enn det er Gears of War-serien, Halo 3 eller Call of Duty 4: Modern Warfare"

Må nevne middelmådigheten som er ekslusiv til PS3 selvsagt, hva med å nevne Hour Of Victory osv??

"Killzone 2 er ikke bare blottet for nyskapning og kreativ nivådesign, det er til tider overraskende uinspirert og kan således ikke fungere som så mye annet enn vomfyll for skytespillentusiaster."

Hvor mange FPS er både kreative, inspirerende og nyskapende? Må langt tilbake for å finne disse spillene liksom...

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar
  SirKenneth89 skrev:
Dette er den VERSTE ANMELDELSEN jeg noen gang har lest!!!!!!!!!!!!! Annenhver setning inneholder navnet på et visst 360-spill og vi ser lett hva slags "tilhenger" han er. Han klarer jo ikke å saklig forklare hvorfor spillet er rett over middelmådig...

Noen godbiter:

"Det innehar en høy stjerne i menigheten, og jeg skal straks opp for å banne fra prekestolen i Playstation-kirka – og da tror hele salen at Microsoft står ved siden av og stapper dollarsedler ned i trusen min."

Akkurat dette tror jeg ikke er utenkelig...

"Med sterke spill som Halo 3 og Gears of War-serien godt posisjonert"

Host host fanboy host...

"På andre siden av geværløpet står helghastene, en mutert menneskerase som har fått oransje øyne og må gå med masker som følge av lang tids opphold på planeten Helghast."

Ikke vanskelig å se at han gjør narr av spillet her.

"Du føler deg ikke så sjef hvis mannen du har slept deg gjennom kuleregn for å få hendene i plutselig viser seg å være Jan Thomas. Til sammenligning får man i Gears of War følelsen av at hver eneste Locoust har som høyeste mål i livet å sette tennene i testiklene dine."

Er anmelderen 13 og 1/2 år???

"På alle de tre nevnte punktene er det mye nærmere middelmådigheten Haze enn det er Gears of War-serien, Halo 3 eller Call of Duty 4: Modern Warfare"

Må nevne middelmådigheten som er ekslusiv til PS3 selvsagt, hva med å nevne Hour Of Victory osv??

"Killzone 2 er ikke bare blottet for nyskapning og kreativ nivådesign, det er til tider overraskende uinspirert og kan således ikke fungere som så mye annet enn vomfyll for skytespillentusiaster."

Hvor mange FPS er både kreative, inspirerende og nyskapende? Må langt tilbake for å finne disse spillene liksom...

er faktisk litt enig med deg. Jeg har spillet selv og føler at 6/10 er en helt passe karakter men jeg syns ikke anmeldelsen var særlig god og forklarende, virket litt som om han ville gjøre narr av PS3 og KZ2

Lenke til kommentar

For de som ikke fikk med seg anmeldelsen kan dere lese den her:

Vis skjult innhold

Og her som Prt Scr.

post-144658-1233332506_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Den anmeldelsen gjekk jo aldri inn på hva som var dårlig eller ikke...

Bare innblanding med "Halo 3 og Gears Of War 1/2" "testikler", herregud så barnsligt...

Dem toppet kaken med anmeldelsen av Mirrors Edge med kommentarer som rakker ned mot konsollene, men dette her er den værste anmeldelsen jeg har lest siden jeg ble gamer!!

Sa jo ingenting bra om spillet, og for eks spillmagasinet skrev ikke så mye barnsligt i deres anmeldelse av Killzone 2 som spillmagasinet ga Halo 3 4/6.

Synes alltid Gamer.no er alltid imot Sony, det har dem vært siden PS3 kom ut, så det vil si at Killzone 2 er like dårlig som Resistance Fall Of Man? Spar meg

Heldigvis har jeg testet spillet og det er ikke 6/10, mer sagt en 9/10, spillet har mangler, men ikke så masse mangler som han nevner.. Dumt å gi anmelderkoden til en så synlig 360 fanboy... Nevner jo spill fra den siden omtrent annenhver setning...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Må si folk lirer av seg utrykk som xbots,fanboys og annet piss i fleng her inne. Går vel an å spare seg for slike barnsligheter heile veien vel?

Forøvrig, har ikkje mye til overs for akkurat denne omtalen. Og eg hadde på forhånd belaget meg på at karakteren skulle lande på 9/10, i verste fall 8. Artikkeltråden var ihvertfall utrolig morsom å lese, så mye søppel kommentarer og drittslenging har eg ikkje sett siden dagene med Avanore vs Avean. Eg storkoste meg istedet for å la 1.stk enkel omtale går personling inn over meg, slik det virket for enkelte.

Man kan trygt si at Gamer.no gjikk ut med eit solid smell :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Herregud for noe infernalsk gnål

På hvilken måte er det unaturlig å sammenligne spillet med sine største konkurrenter innen sjangeren ?

Selvsagt sammenligner man spillet med Halo 3 og Gears of War 2, selvsagt sammenligner man lips med singstar.

Et playstation spill som er blitt hypet fra dag1 blir kritisert for at det ikke leverer i forhold til forventningene som er konstruert av utvikler. Msn tar det som et personlig angrep og hyler ut om konspirasjon, klassisk

Lenke til kommentar

Ingen andre anmeldelser jeg har lest har brukt motpartes spill så mye som Killzone 2 anmeldelsen på gamer.no, derfor blir jeg mektig forbanna!!

Nesten sånn jeg har bare lyst å få RROD å gi faen i den maskinen "360en", ifølge anmeldelsen har 360en ødelagt for PS3en "den er har gjort anmelder syn clouded pga 360 og deres spill", og alltid får Sony spill mye lavere en 360... Merker Sony hat lang vei... 360 får lett 10/10, mest kreative spill som Little Big Planet sleit med å få en 9/10 her ;)

Nevner "testikler" "halo3 og Gears", omtrent hele veien, jeg kan ikke ta anmelderen seriøst da.

Har alltid stolt mer på utenlandske sider. Ble litt småsur når jeg så Gamer.no ga Brawl 7/10, men fortsatt storkoste jeg med spillet, det samme skjer her og!!

Trodde virkelig at anmelderene skal ha et rent syn og heller ikke blande inn andre spill i dems meninger om Killzone 2, men det synes ikke Killzone 2 anmeldelsen..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
  Mala skrev:
Må si folk lirer av seg utrykk som xbox,fanboys og annet piss i fleng her inne. Går vel an å spare seg for slike barnslightere heile veien vel?

Forøvrig, har ikkje mye til overs for akkurat denne omtalen. Og eg hadde på forhånd belaget meg på at karakteren skulle lande på 9/10, i verste fall 8. Artikkeltråden var ihvertfall utrolig morsom å lese, så mye søppel kommentarer og drittslenging har eg ikkje sett siden dagene med Avanore vs Avean. Eg storkoste meg istedet for å la 1.stk enkel omtale går personling inn over meg, slik det virket for enkelte.

Man kan trygt si at gamer.no vil bli en langt bedre side hvis sony gjengen boikotter det nye forumet fremover.

Lenke til kommentar
  ThomasM skrev:
  Mala skrev:
Må si folk lirer av seg utrykk som xbox,fanboys og annet piss i fleng her inne. Går vel an å spare seg for slike barnslightere heile veien vel?

Man kan trygt si at gamer.no vil bli en langt bedre side hvis sony gjengen boikotter det nye forumet fremover.

Er det meg dere sikter etter? Hmm javel da, men jeg må jo få lov til å si hva jeg vil. Sony blir hatet her inne så mye at det er skummelt, hva har skjedd? Omvendt pga Live og 360, ikke vet jeg...

Når jeg får den endelige versjonen av Killzone 2, skal jeg se om det virkelig er et 6/10spill eller ikke. Bare betaen for meg er 9/10

Lenke til kommentar

Var et innlegg litt lenger bak i tråden også

Sitat
IGN USA: 9.4

IGN UK: 9.4

IGN AU: 9.0

Gamepro 5/5

Gamereactor Norge: 9/10

Gamereactor Sverige: 10/10

Gamereactor Danmark: 9/10

Gamereactor Finland: 9/10

Spillmagasinet: 6/6

Catchgamer.no 9/10

ITavisen 5/6

Gamer.no 6/10

Meristation: 9.5

Eurogamer.pt 10/10

Eurogamer.es 10/10

Gameplayer: 9.5

Vandal 9.6

Metacritic 95

PSLife 9.5

Gamepro 10

Inside Gamer 9.5

Konsolifin 5/5

Eurogamer 9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
  frostbitten skrev:
ThomasM: Kun fordi noen av oss/dem er negativ eller kritisk til en omtale som motstrider det aller meste som er blitt sagt om spillet på nettet fra før?

Jeg setter pris på at Gamer prøver å se gjennom hypen, men noen ganger blir det bare litt for drøyt.

En ting er å være kritisk, en annen ting er å være stokke peise fette dum.

"jeg er uenig i <fyll inn> fordi <fyll inn>, derfor mener jeg <fyll inn>"

saklige argumenter for å fremstille et motstridende synspunkt er selvsagt akseptabelt, men å hyle ut om korrupsjon og "fanboyisme" er rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...