Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kom ikkje omtalene veldig tidleg i forhold til lanseringsdatoen? eg trudde ei veke før lansering var normalt. Her er det snakk om ein måned før lansering, det blir for drøyt... Sony har nok satt sperrefristen tidlig denne gangen, for at spillerne skal få en bekreftelse at hypen. Så får alle tid til å lese, og forhåndsbestille Eneste som mangler nå er at Killzone 2-bundelen blir bekreftet i Norge. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja det er vel eit strategisk valg som du seie Haansi.. litt synd hadde det vorte viss spelet fekk 5/10 over heile linja.. men sony var vel sikre på toppscore her så.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du sier noe der ja De hadde nok ikke gjort det hvis de var usikker på karakterer. Men så hadde det seg slik at preview-versjonen som ble sendt ut før jul var såpass omfattende at artiklene som kom da nesten kunne stemples som omtaler. Og når tilbakemeldingen da var såpass solid, så tror jeg Sony har vært bombesikre. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haansi: Hva vil det si at KZ2 er ønsket i en bundle? Hva ekstra får man med? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haansi: Hva vil det si at KZ2 er ønsket i en bundle? Hva ekstra får man med? Sony har laget en bundle-pakke som består av en konsoll, en stk kontroll, ledninger og selvfølgelig Playstation 3. Nordisk film - som importerer Playstation-produkter i Norge - har lagt inn ønske om å få denne til landet, men har enda ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haansi: Hva vil det si at KZ2 er ønsket i en bundle? Hva ekstra får man med? Sony har laget en bundle-pakke som består av en konsoll, en stk kontroll, ledninger og selvfølgelig Playstation 3. Nordisk film - som importerer Playstation-produkter i Norge - har lagt inn ønske om å få denne til landet, men har enda ikke fått noe svar. bilde Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Åh, trodde det var at man fikk med caps, klistremerker eller noe jeg.. Trenger jo ikke enda en PS3. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ganske fint snitt til nå iallefall =) Fornøyd Toman? Lenke til kommentar
Vault Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Synd at de ikke annonserer priskutt med den bundlen, hadde vært saftig. Endret 29. januar 2009 av Vault Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Synd at de ikke annonserer priskutt med den bundlen, hadde vært saftig. Som sagt må dere bare slutte og håpe på noe priskutt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Åh, trodde det var at man fikk med caps, klistremerker eller noe jeg.. Trenger jo ikke enda en PS3. Hva med Helghas-hjelm og frakk? Lenke til kommentar
Niks Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Åh, trodde det var at man fikk med caps, klistremerker eller noe jeg.. Trenger jo ikke enda en PS3. Hva med Helghas-hjelm og frakk? Det skulle jeg gått med på skolen Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Åh, trodde det var at man fikk med caps, klistremerker eller noe jeg.. Trenger jo ikke enda en PS3. Hva med Helghas-hjelm og frakk? Det skulle jeg gått med på skolen Best å passe seg for ISA. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.metacritic.com/games/platforms/...one2?q=killzone 96 i snitt Men bare 63 i snitt blandt brukerene da ^^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Et lite sammendrag av Reviews fra idag: Eurogamer: 9/10 IGN USA: 9.4 IGN UK: 9.4 IGN AU: 9.0 Gamepro 5/5 Gamereactor Norge: 9/10 Gamereactor Sverige: 10/10 Gamereactor Danmark: 9/10 Gamereactor Finland: 9/10 Spillmagasinet: 6/6 Meristation: 9.5 Eurogamer.pt 10/10 Eurogamer.es 10/10 Gameplayer: 9.5 Empire: 4/5 Vandal 9.6 PSLife 9.5 Gamepro 10 Inside Gamer 9.5 Konsolifin 5/5 Masse gode karakterer der! Gleder meg Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.metacritic.com/games/platforms/...one2?q=killzone 96 i snitt Men bare 63 i snitt blandt brukerene da ^^ Ikke rart da. Sikkert mange Xbots som har stemt ned spillet. For det kan ikke være mange som har fått spilt spillet, utenom spillanmeldere. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.metacritic.com/games/platforms/...one2?q=killzone 96 i snitt Men bare 63 i snitt blandt brukerene da ^^ Ikke rart da. Sikkert mange Xbots som har stemt ned spillet. For det kan ikke være mange som har fått spilt spillet, utenom spillanmeldere. Nettopp. Så hadde vært litt rart hvis de samme anmelderene ga spillet under 70 i sine egne meninger Derfor betyr ikke user score noe på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Kan hende denne anmeldelsen er lagt inn fra før men satser på at den ikke er det 9/10 fra Level 7 (svensk side) http://www.level7.nu/texter/read.php?id=183833 MINUS # Kort kampanj # Något klumpig styrning # Fokus på lite fel saker i kampanjen # Kampanjen hade behövt lite mer variation # Uppgraderingssystemet online är ganska hårt (jeg personlig mener at dette burde vært et pluss men...) PLUSS # Grafiken # Animationerna # Ljudet # Stämningen # Vissa wow-scener i kampanjen # Bra och många botar # Onlinelägena # Helghasts Endret 29. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ganske fint snitt til nå iallefall =) Fornøyd Toman? Jeg er i himmelen av snittet, men jeg likte jo Killzone 1 ganske bra, og det har 73 eller noe slikt på gamerankings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå