Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Fra OPM UK's review

A typical quote from the gawping bystanders as we played this in the office:"WTF has everyone else been doing on PS3 if Guerilla can make a game look like this?"

You could shoot a film using this engine - it's that good.

There's so much texture and depth to everything that overnight it makes every other FPS look like a cartoon. Visually, this is the point of no return for PS3 graphics.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra OPM UK's review

A typical quote from the gawping bystanders as we played this in the office:"WTF has everyone else been doing on PS3 if Guerilla can make a game look like this?"

You could shoot a film using this engine - it's that good.

There's so much texture and depth to everything that overnight it makes every other FPS look like a cartoon. Visually, this is the point of no return for PS3 graphics.

Haha, tre artige sitater :D

Har jeg misforstått? Kom ikke annmeldelsene i dag? Har ikke funnet en! Hva skjer med spillmagasinet.no? gamer.no?

Anyone?

Sperrefristen varer til 18:00.

Lenke til kommentar
Har jeg misforstått? Kom ikke annmeldelsene i dag? Har ikke funnet en! Hva skjer med spillmagasinet.no? gamer.no?

Anyone?

Som haansi sier er det i dag kl.18:00 man TIDLIGST kan publisere omtalen. Ingen er pålagt å publisere noe som helst.

Lenke til kommentar
Ehm, vil ikke spillet koste 549-599, normal pris?

Komplett har det til 649, de pleier å ligge på normalpris.

Innkjøpsprisen har nok gått opp med 50-60kr kan jeg tro, derfor spillene stiger.

Elkjøp selger det billigere fordi de selger slike kampanjespill med underskudd.

Håper på at Elkjøp skulle selge til 399 her, men er vell tvilsomt da :/

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Komplett og Spaceworld er overpriced på spill. 649 for et spill er latterlig dyrt, uansett hvor bra det er. Platekompaniet har ganske så brukbare priser :)

Lenke til kommentar

Hvis du sjekker bedriftssiden til komplett, så ser du at utsalgsprisen der (FØR MOMS) er 519kr. Denne prisen er omtrent den norek forhandler med (Det er snakk om et par kroner i forskjell kanskje), noe som vil si at innprisen ink. moms for de som kjøper fra norek (noe mange mindre kjeder spesielt gjør), er 648kr.

Et kjapt regnestykke fra din side vil da komme frem til at 649 ikke er en så latterlig pris likevel.

Det fins selvfølgelig andre forhandlere som er billigere, men på spill vil jeg ikke tro det er store forskjellen. Som sagt klarer elkjøp syke priser fordi de kjøper inn i VELDIG store mengder siden de er en stor kjede, og i tillegg selger mange kampanjevarer med underskudd.

Andre nettbutikker (som absoluttspill feks) kan jeg tenke meg kjøper mye fra utlandet.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Samme det, jeg synes det er fryktelig dyrt men forstår at de må selge og gå i overskudd også... :)

Sjeldent jeg gleder meg så mye, til bare en annmeldelse eller tre!! :D

Jeg som er på fotballtrening da... Får vente enda lenger jeg da! :dontgetit: Nedtur!

Lenke til kommentar
Ehm, vil ikke spillet koste 549-599, normal pris?

Komplett har det til 649, de pleier å ligge på normalpris.

Innkjøpsprisen har nok gått opp med 50-60kr kan jeg tro, derfor spillene stiger.

Elkjøp selger det billigere fordi de selger slike kampanjespill med underskudd.

Håper på at Elkjøp skulle selge til 399 her, men er vell tvilsomt da :/

Ey, Nettbutikken til Elkjøp har det på lager allerede, kunne ønske jeg hadde noen kontakter ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE!

Garantert 10/10!

Har kun sett ham like 2 spill foreløpig: GTAIV og Wizball (kanskje MGS4), så når han liker et spill og tar del i hypen! Ja da lukter det toppkarakter lang vei!

:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...