thomassit0 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fra OPM UK's review A typical quote from the gawping bystanders as we played this in the office:"WTF has everyone else been doing on PS3 if Guerilla can make a game look like this?" You could shoot a film using this engine - it's that good. There's so much texture and depth to everything that overnight it makes every other FPS look like a cartoon. Visually, this is the point of no return for PS3 graphics. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har jeg misforstått? Kom ikke annmeldelsene i dag? Har ikke funnet en! Hva skjer med spillmagasinet.no? gamer.no? Anyone? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fra OPM UK's review A typical quote from the gawping bystanders as we played this in the office:"WTF has everyone else been doing on PS3 if Guerilla can make a game look like this?" You could shoot a film using this engine - it's that good. There's so much texture and depth to everything that overnight it makes every other FPS look like a cartoon. Visually, this is the point of no return for PS3 graphics. Haha, tre artige sitater Har jeg misforstått? Kom ikke annmeldelsene i dag? Har ikke funnet en! Hva skjer med spillmagasinet.no? gamer.no? Anyone? Sperrefristen varer til 18:00. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser at både gamereactor.no og spillmagsinet.no har gitt lyd fra seg om at annmeldelsen kommer 18.00. Gleder meg utrolig, dette blir så spennende! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har jeg misforstått? Kom ikke annmeldelsene i dag? Har ikke funnet en! Hva skjer med spillmagasinet.no? gamer.no? Anyone? Som haansi sier er det i dag kl.18:00 man TIDLIGST kan publisere omtalen. Ingen er pålagt å publisere noe som helst. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gleder meg til kl. 18:00! Dette blir nesten det samme som den gangen da Rockstar slapp sin første trailer av GTA IV Can't wait! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 :o Kommer til å glede meg så mye at jeg blir skuffet nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ehm, vil ikke spillet koste 549-599, normal pris? Komplett har det til 649, de pleier å ligge på normalpris. Innkjøpsprisen har nok gått opp med 50-60kr kan jeg tro, derfor spillene stiger. Elkjøp selger det billigere fordi de selger slike kampanjespill med underskudd. Håper på at Elkjøp skulle selge til 399 her, men er vell tvilsomt da :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Komplett og Spaceworld er overpriced på spill. 649 for et spill er latterlig dyrt, uansett hvor bra det er. Platekompaniet har ganske så brukbare priser Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hvis du sjekker bedriftssiden til komplett, så ser du at utsalgsprisen der (FØR MOMS) er 519kr. Denne prisen er omtrent den norek forhandler med (Det er snakk om et par kroner i forskjell kanskje), noe som vil si at innprisen ink. moms for de som kjøper fra norek (noe mange mindre kjeder spesielt gjør), er 648kr. Et kjapt regnestykke fra din side vil da komme frem til at 649 ikke er en så latterlig pris likevel. Det fins selvfølgelig andre forhandlere som er billigere, men på spill vil jeg ikke tro det er store forskjellen. Som sagt klarer elkjøp syke priser fordi de kjøper inn i VELDIG store mengder siden de er en stor kjede, og i tillegg selger mange kampanjevarer med underskudd. Andre nettbutikker (som absoluttspill feks) kan jeg tenke meg kjøper mye fra utlandet. Endret 29. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan godt hende at jeg er grisk, men syns at 649 er veldig mye for et spill, uansett +/- moms. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sjekk innlegget mitt nå, Atsjonas. Redigerte litt. Skjønner du ikke at +/- moms har mye å si? Hadde du drevet butikk, ville du da solgt et spill med underskudd pr. spill? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Samme det, jeg synes det er fryktelig dyrt men forstår at de må selge og gå i overskudd også... Sjeldent jeg gleder meg så mye, til bare en annmeldelse eller tre!! Jeg som er på fotballtrening da... Får vente enda lenger jeg da! Nedtur! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ehm, vil ikke spillet koste 549-599, normal pris? Komplett har det til 649, de pleier å ligge på normalpris. Innkjøpsprisen har nok gått opp med 50-60kr kan jeg tro, derfor spillene stiger. Elkjøp selger det billigere fordi de selger slike kampanjespill med underskudd. Håper på at Elkjøp skulle selge til 399 her, men er vell tvilsomt da :/ Ey, Nettbutikken til Elkjøp har det på lager allerede, kunne ønske jeg hadde noen kontakter Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE! Vedder på en 10/10 fra GameReactor og 9/10 fra Eurogamer. Noen som vedder i mot Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE! Garantert 10/10! Har kun sett ham like 2 spill foreløpig: GTAIV og Wizball (kanskje MGS4), så når han liker et spill og tar del i hypen! Ja da lukter det toppkarakter lang vei! Endret 29. januar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE! Ctrl + C --> Ctrl + V ? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg lest omtalen til Jon Cato på admin-sidene til gamereactor, og for å si det sånn: GLED DERE! Ctrl + C --> Ctrl + V ? Hva skjer da? *TESTE* Haha, neida Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer til release nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå