Dunedain Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg gleder meg mest til GT's videoreview av anmeldelsene. Syns de er dyktige til å anmelde + at man får se litt av spillet Men du Haansi: I morgen er det jo sperrefrist for anmeldelsene til K2. Kan ikke du legge ut din anmeldelse som brukeranmeldelse her på Gamer.no, hvis den ikke skal brukes i GR? Tror jeg snakker på vegne av samtlige i tråden her at vi ønsker å lese din anmeldelse Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ja, gleder meg til å se de sidene som gir 6-8/10. Det kan etter min mening ikke forsvares Men regner med dagbladet, vg og spillmagasinet kommer til å prøve seg Vertfall spillmagasinet! Hver gang alle andre spillsider gir et spill toppkarakter, så virker det som at spillmagasinet stresser med å finne ting de kan trekke spillet ned for. Og når andre spillsider gir dårlig karakter skryter ofte spillmagasinet spillet opp i skyene. En ting skal de har skryt for: De var vel den eneste siden som hadde baller nok til å slakte NFS: undercover, sammen med Gamereactor da Eller slakt og slakt, spillet fikk hvertfall karakteren det fortjente! Endret 28. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fint om annmeldelsene legges ut her i tråden! Jeg vet ikke om noe særlige annmeldelser-nettsider, hvem som er gode og dårlige annmeldere osv, så legg dem ut her er dere snille!! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Uffnei, nå har jeg spilt Killzone 2 online mot boter en stund, og jeg blir helt hekta Lydene er så syke, og helt fantastisk realistiske. Feks tok jeg en fyr i en bakke mens jeg gikk oppover.. Første hodeskuddet popper hjelmen av han, og hjelmen triller nedover og forbi meg. Lydene hjelmen lager er så sykt realistiske at jeg bare blir nødt til å snu meg 180 grader for å se at den triller videre.. Herregud! .. og jeg har satt meg litt mer inn i hva som skjer online. Hovedsakelig kan du sette opp et helt vanlig search and destroy, men så kommer det flere minioppdrag innimellom.. Feks: - Finn person xxx, og drep han først. - Gå til bygning xxx, og spreng denne med C4. - Drep flest innen xxx tiden er over. - Finn objekt xxx, og ta den med deg til plass xxx. osvosv.. Er det en ting eller person du skal finne, så merkes disse av på skjermen din. Kan ikke være mye artig å bli headhuntet av det andre laget Synes det virker veldig bra Endret 28. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 må si eg gleder meg mer å mer !!!! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Disse minoppdragene er veldig engasjerende, og jeg tror de vil være med på å skape enda mer konkurranse på serverne om å komme øverst på listen Og siden man ikke bare får poeng for å drepe, blir det nok enda mindre linært I tillegg er det selvfølgelig spawnpoints som du kan ta over, slik vi kjenner det fra før av. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Likte betaen veldig godt. Jeg gleder meg sinnsykt til det endelig kommer ut. Og ja Haansi, online er veldig bra. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har vanlig deathmatch, sant? og noe capture the flagg-lignende? D pleier d liksom alltid å være i slike spill Man får ikke poeng for å drepe? Regner med d bare gjelder i search and destroy? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har vanlig deathmatch, sant? og noe capture the flagg-lignende? D pleier d liksom alltid å være i slike spill Man får ikke poeng for å drepe? Regner med d bare gjelder i search and destroy? Man får ikke poeng BARE for og drepe. Altså du får poeng ved siden av vanlig dreping. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har vanlig deathmatch, sant? og noe capture the flagg-lignende? D pleier d liksom alltid å være i slike spill Man får ikke poeng for å drepe? Regner med d bare gjelder i search and destroy? Det ble skrevet at å drepe ikke er det eneste man får poeng for. Du får poeng for det, men også andre ting. Deathmatch og CTF finnes om jeg ikke husker veldig feil nå. Jeg synes den modusen Haansi nevnte var mest morsom, det er på en måte alle modus samlet i en lengre match. Vannvittig morsomt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har vanlig deathmatch, sant? og noe capture the flagg-lignende? D pleier d liksom alltid å være i slike spill Man får ikke poeng for å drepe? Regner med d bare gjelder i search and destroy? Man får ikke poeng BARE for og drepe. Altså du får poeng ved siden av vanlig dreping. Åhja. My bad Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du som allerede har runda K2, hansi, hvor langt er det 0-12 timer, 12-20 timer eller er det mere på singleplayerdelen ? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) nå som dere snakker så mye om online delen her, fortell om usynlig sniper greiene funker og hvordan balansen ellers er på online delen...Uansett hvor fete spillmoduser, våpen osv. kan alt det ødelegges av dårlig balanse... har hørt det ikke er prone (altså legge seg helt ned på bakken) syns da det var litt kjipt... Syns nå prone er en liten selvfølge men... (sikkert det noen anmeldere kommer til å trekke mye ned på) Endret 28. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du som allerede har runda K2, hansi, hvor langt er det 0-12 timer, 12-20 timer eller er det mere på singleplayerdelen ? Jeg tok ikke tiden selv, men word on the street er 7-8 timer. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 nå som dere snakker så mye om online delen her, fortell om usynlig sniper greiene funker og hvordan balansen ellers er på online delen...Uansett hvor fete spillmoduser, våpen osv. kan alt det ødelegges av dårlig balanse... Jeg spilte aldri nok til å oppleve noen snipere. Da jeg spilte var det ingen som hadde unlocket det enda. En ting jeg merket meg er at ISA har en fordel mot Helghast online, Helghast har de røde lysende øynene som gjør dem lettere å se. Det ble mye kommentert på betaforumene og Guerilla sa de skulle fikse det, så de blir nok ikke noe problem. Av det jeg spilte online følte jeg at balansen var grei. Jeg spilte som sagt ikke enormt mye, dvs jeg spilte mye i starten, før mange unlocket ting. Gleder meg! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ok, takk for svar! Her er fra et forum hvor mange har spurt en av de bak KZ2, de største nyhetene som er der har dere sikkert hørt, men mye småtere man kan plukke opp. F.eks "There will be DLC, yes. Details will be released closer to release." Hadde regnet med at infoen om DLC skulle komme et par måneder etter release, men ikke rundt samme tid som release http://boardsus.playstation.com/playstatio...ing&page=55 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/eurogame...rrow-blog-entry Anmeldelsen kommer 5pm, altså klokken 6 her, skyt meg viss jeg har feil Kjerts: Jeg har jo testet betaen og den var elskverdig, give me a break!! Ser ut som andre har blitt smittet av meg, og det er positivt Endret 28. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 du sitter vell oppe og venter du? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 du sitter vell oppe og venter du? Det skal du ikke se bort ifra, men husk at anmeldelsen er her 18.00 idag Men tviler jeg er oppe hele natta for Eurogamer sin anmeldelse fordi jeg er ikke helt gira av dem sine anmeldelser, dem har en tendens til å slakte PS3 spill og rose andre spill høyere.. Hansii: Jeg liker faktisk Resistance 2 veldig godt, og hva skjer når jeg fyrer opp Killzone 2 da Lenke til kommentar
The1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som vet om noen butikker i Oslo har nattåpent ved release? F.eks Spaceworld på storgata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå