dannad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det meg, eller finnes det ikke noen reklamer for Killzone 2? Jeg har faktisk ikke sett snurten av noe som helst... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Klarer du å finne den godt gjemte reklamen på dette bildet? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er en måned igjen, kommer sikkert etterhvert.. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gleder meg til dette spillet Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Lurer på om Killzone 2 Steelbook Edition dukker opp i Norge? Sendte mail til absoluttspill, så får vi høre om de tror det er noen sjangse for det. Skal legge ut svaret når jeg mottar det. Er forresten visstnok ingenting ekstra i Steelbook utgaven enn i den vanlige utgaven, men boksen er av tinn. Endret 27. januar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Lurer på om Killzone 2 Steelbook Edition dukker opp i Norge? Sendte mail til absoluttspill, så får vi høre om de tror det er noen sjangse for det. Skal legge ut svaret når jeg mottar det. Er forresten visstnok ingenting ekstra i Steelbook utgaven enn i den vanlige utgaven, men boksen er av tinn. Hadde absoluttspill visst om det, så hadde nok utgiveren visst om det også.. Og jeg får for det meste kontinuerlig oppdateringer fra nordisk film, og jeg har ikke hørt noe om det. Killzone 2-bundelen er heller ikke bekreftet i Norge. Endret 27. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet hva som følger med viss du kjøper spillet på Gamestop? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet hva som følger med viss du kjøper spillet på Gamestop? Spillet tror jeg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet hva som følger med viss du kjøper spillet på Gamestop? Spillet tror jeg. Du får en twist og et kyss på kinnet Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Spurte idag om hva som var spesielt med den versjonen man får med på forhåndsbestillingen. Ingen visste det, men sjekket utsalgsprisen og spesialversjonen ville bli 50,- dyrere. Så tror ikke det er noe stort vi kan vente oss. De i kassa sa kanskje nøkkelring, kart eller noe sånt snacks. Men håper på steelbook =) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ikke så fanatisk at jeg trenger noe ekstra-"stæsh". Spillet er mer enn nok for meg!! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper på steelbook selv, og er det jeg tror er mest sannsynlig, eller no tøft tøft inne i spillet (software hvis du skjønner) eller kanskje en helgast figur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kaskje de kjører ein BF:BC der man har tilgang til eit par ekstra våpen fra starten av. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mener å huske at eg leste et sted at steel boksen ikke kommer til norge. Kaskje de kjører ein BF:BC der man har tilgang til eit par ekstra våpen fra starten av. Det håper eg egentlig ikke. Ville heller hatt steel boks eller en liten helghas-dukke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mente som innhold i steelbook`en Men mye av gleden er jo å lvl`e seg opp i rank of gjøre seg fortjent til nye våpen osv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mente som innhold i steelbook`en Men mye av gleden er jo å lvl`e seg opp i rank of gjøre seg fortjent til nye våpen osv. Nettopp. Når man starter e alt nytt og forvirrende, så då passer det ikke å bli tildelt noen av de beste våpenene. Bedre når man har spilt lenge og stresser med å få tak i de diggeste våpenene Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 enig der, sånn at man må betale for å få alle våpen osv er jeg helt i mot! Sånn som gudfaren spillet hvar hvor man får en ekstra person med fordeler hvis man forhåndsbestiller eller no...(eller så var det special edition) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Bare 29 dager igjen så har jeg spillet jeg ser mest fram til i 2009!! Jeg klarer ikke en dag når jeg er på pcen å lese noe om Killzone 2, det kan jeg bare gi opp rett og slett fordi når man er forelsket så blir det ikke lett å gi slipp på noe så bra som Killzone 2. Hadde betaen enda vært åpen hadde spilt den minst 70 timer til! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, nesten få jeg føler for å sende deg spillet, Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå