Bruker-104685 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg joiner klanen din Toman! Er vell god nok? Ja du blir bedre etterhvert, skal nok lage meg en klan ja Men det kan vi ta når faktisk har fått spillet Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen her som har peiling på hva som er spesielt med "spesial" editionen man får hvis man forhånsbestiller på Ebgames/gamestop? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så, hvor er det folket har forhåndsbestilt spillet? Vurderer, helst billigst mulig. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 absoluttspill.no her 584kr vart det der..men ein AAA tittel som KZ2 gidd eg ikkje og prøve å spare nokre få kroner på. Eg tipper underholdningsverdien veier opp for kronene... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har bestilt fra Absoluttspill ikke den billigste plassen men elsker leveringen deres Tror dette er noen "ranks og unlock" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg og tok å forhåndsbestilte hos AS, tok både Resident Evil 5 og Killzone 2 i samme slengen Gleder meg noe så jævligt!! Endret 25. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så tok du Resident Evil til 360. Uff, skuffa nå Toman. Jeg bestilte fra Gamestop. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jaja, jeg klarte å ordne meg 1 stykk demo code fra en hyggelig amerikaner, det betyr at eg da får prøve KZ2 demoen allerede 5 Februar! Nydelig! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jaja, jeg klarte å ordne meg 1 stykk demo code fra en hyggelig amerikaner, det betyr at eg da får prøve KZ2 demoen allerede 5 Februar! Nydelig! Du kjenner ikke flere hyggelige amerkianerere? Endret 25. januar 2009 av coolio1 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Du kan pre-ordere det her og få en code Så har du jo Ebay Endret 25. januar 2009 av Undesired Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 http://www.ps3fanboy.com/2009/01/06/europe...rings-attached/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nei, uff. Trenger ingen demo når jeg har forhåndsbestilt det. Skal starte fra førstebrett. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Så tok du Resident Evil til 360. Uff, skuffa nå Toman. Jeg bestilte fra Gamestop. Jeg måtte det da, fordi nettopp bibloteket til 360 i dette året er ikke noe spesielt for meg, bare DLC som jeg ikke kunne brydd meg mindre om!! Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva må man gjør for å gå opp i rank? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg som så fram til en hyggelig kveld i leiligheten din(Home), diskutere litt, så ta en runde co-op på Resident Evil 5. Jaja, sviker Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg som så fram til en hyggelig kveld i leiligheten din(Home), diskutere litt, så ta en runde co-op på Resident Evil 5. Jaja, sviker Men da blir det liten get together før vi skal spille Killzone 2 da For å gå opp i rank må du drepe, ta objektiver, helbrede folk osv og du får win bonus viss laget ditt har vunnet. Endret 25. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hele 3 uker før release kan du teste Killzone 2 på kino-lerretet! Nå får DU sjansen til å teste Killzone 2 til PlayStation3 før alle andre! Vi tilbyr deg denne unike muligheten til å forhåndsteste dette svært etterlengtede spillet – på stort kino-lerret med superfett bilde og superfet lyd! Dette blir en spillopplevelse utenom det vanlige, som du bare ikke kan gå glipp av. Med sin grafiske overlegenhet, fantastiske stemning og engasjerenede historie, så vil Killzone 2 virkelig slå deg i bakken. Her blir det full krig i kinosalens mørke – en intens spillopplevelse! Det blir servering av brus og snacks, mulighet for forhåndsbestilling av spillet og du kan vinne fine premier! Du treffer oss her: Bergen: Magnus Barfot, Magnus Barfotsgate 12 - torsdag 5.februar kl 17.00–20.00 Trondheim: Prinsen Kino, Prinsens gate 2B - fredag 6.februar kl 17.00-20.00 Oslo: Ringen Kino, Sannergata 6D – lørdag 7.februar kl 11.30–14.30 Meld deg på det respektive arrangement ved å sende sms: Killzone Bergen + navn til 2025 Killzone Trondheim + navn til 2025 Killzone Oslo + navn til 2025 OBS! Begrensede plasser og 18 års aldersgrense på arrangementet! Velkommen! Hilsen oss i PlayStation KILDE Ja, til dere som er over 18 ser det ut til at dere får teste/se på killzone 2 litt før oss andre. Dette høres ut som noe for deg Toman Gleder meg sykt mye til 5 februar nå... har meld meg på til prøve spilling Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg holder meg unna alt av filmer, demoer, betaer og spoilere når det gjelder Killzone 2. Alt jeg ønsker er å starte spillet for første gang - uvitende om alt det gode jeg har i vente. Dette spillet har nå til i dag blitt hypet opp så til de grader at spillet snart begynner å koke. Jeg synes at vi bør kjøle det litt ned for å unngå skuffelser (hvis det faktisk skulle forekomme) og prøve å la være å tenke på spillet. En fin måte å de-hype et spill er å nevne masse negativt om det. ... jeg kommer ikke på noe som helst! Uff, nå gleder jeg meg bare enda mer til utgivelsen! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hehe, eg må sei at eg ikkje var så keen på dette spillet før eg tok til å lese litt innpå tråden her og se fleire trailers av spillet... må si eg gleder meg mye. Skal nok forhåndsbestille spillet når eg er på kinoen i bergen neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå