MooseOnTheRun Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 faen assa er jo over en måned igjen!!! lurer på om det blir lett og få platinum på k2, så på listen, et av dem er: Achieve weekly online honor rank #4... lurer på hvordan man får det..? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har hørt at det vil komme en god del killzone 2 reklame filmer nå. Lurer på om vi får se noen på norske kanaler om ikke fullt så lenge. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En ting jeg lurer på er hvorfor valgte guirella games å gi ut spille på en søndag, kunne liksågodt gitt det ut den 26 feb. Gjør litt forskjell for dere som bestiller på absolutspill.no sant nok, men tviler på at det var grunnen til GG Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 25. er da ikke en søndag? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ikke? Da må kalenderen min være helt på jordet i tilfelle. Endret 22. januar 2009 av SpyHunterX Lenke til kommentar
nroj Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 en liten tøff gameplay video her http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hahaha, tror nok kalendern din er temmelig ute kjører... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Bryr meg ikke om spillet ikke har noe nytt, hva fps spill har det idag mon tro? omtrent ingen Tror dem store sidene gir alt fra 8.5 til 9.5, og det er jo bra karakterer det, men bryr meg ikke siden jeg skal ha det . Men fint å se anmeldelser for det!! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Karakterer er slett ikke det viktigste. Et spill kan være fantastisk interessant, spennende og avhengighetsdannende selv om det ikke får 10/10 over alt. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Sniper Elite er et eksempel. Er det kanskje dumt å innrømme at man storkoste seg med et spill som har 76 på metacritic? Endret 23. januar 2009 av frostbitten Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er slett ikke dumt. Hvis man skal la Metacritic styre spillingen ender man nok fort opp med å kjede seg. Dagens anmeldere er utrolig blaserte og innbilske. Deres mening er bare en av millioner, hvorfor skal akkurat de bestemme hvilke spill som blir hit og hvilke som blir flopp? Lenke til kommentar
finn65 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ny anmeldelse: OPM Netherland Killzone 2 review: Graphics Brilliant lightning and a many details that make KZ2 the best game graphically available for PS3. The Cutscenes are amazing. Music & Sound Overreacted death vocal reactions. In 7.1, Brian Cox takes the role as Visari. Gameplay KZ2 collects the ingredients out of every other shooters and combines it into one epic title.. Altough don't expect any revolutions. Length 8 Hour is a little short we think. Practised shooters may better pick Veteran. SCORE:91 / 100 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det verdt å kjøpe Killzone på PS2 før en kjøper Killzone 2? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det verdt å kjøpe Killzone på PS2 før en kjøper Killzone 2? Spørs på lommeboka og fritiden, antar jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det verdt å kjøpe Killzone på PS2 før en kjøper Killzone 2? Spørs på lommeboka og fritiden, antar jeg. Koster bare 152,- men tenkte på om det er noe historie innblandet som gjør at du får mer ut av Killzone 2 hvis du spiller Killzone først? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.videogamer.com/features/article...1-2009-628.html Her kan man lese litt om multiplayeren og hvordan egenskaper den har. Jeg leste der at man trenger 2800 poeng for å bli general, men jeg lurte på hvordan man får poeng er det sånn som i Cod 4 eller får du bare 1 poeng hver gang du vinner en match. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vær forsiktig med intervjuer og sånt. I går fikk jeg spoila hvor sistebanen uttarter seg. Slo nesten av pc-en og gikk til sengs i forbannelse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Synd å høre. Burde vel egentlig holde meg unna alt Killzone 2 nyheter frem til release. Just can't stay away from the hotlinks! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det verdt å kjøpe Killzone på PS2 før en kjøper Killzone 2? Spørs på lommeboka og fritiden, antar jeg. Koster bare 152,- men tenkte på om det er noe historie innblandet som gjør at du får mer ut av Killzone 2 hvis du spiller Killzone først? Egentlig ikke. Spilte selv gjennom spillet for en stund siden(2007), etter at Killzone Liberation hekta meg på Killzone-universet, og vel, det var ikke så dårlig som alle vil ha det til, men heller ikke så veldig bra. Historien i Killzone omhandler for det meste invasjonen av Vekta, og lite om forhistorien til hvordan situasjonen er nå i Killzone-unverset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå