HelteTeigen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Leste hele gamereactor sin artikkel, og må bare si at vist det de sier stemmer så kommer dette spillet til å overgå mine forventninger. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) http://gamereactor.no/artikler/115783/Kill...-+Krigen+raser/ Litt lettere å skjønne hva som blir sagt "Det er ikke som Halo, med de småtullete Covenant-soldatene som fniser og ler og ødelegger alle illusjoner om en realistisk fremtidsvisjon. Dette er ekte krig, dødelig og uglamorøst. Uten supersoldater og maskuline testosteronberg med motorsager montert på våpnene sine. Av alle skytespill jeg har spilt er dette det eneste som har gitt meg den samme intense følelsen som åpningssekvensen i Saving Private Ryan. En filmsekvens som hundrevis av actionspill forgjeves har prøvd å kopiere." Denne likte jeg veldig bra!! Etter 9 timer med betaen så er det klart det blir mitt beste fpsspill i 2009! Og mangen andre støtter mine påstander vil jeg tro, nettsider og anmelderene Åpningsekvensen er helt konge i Saving Private Ryan jo Dette blir instant kjøpt når det kommer! Er 10 baner i singelplayeren, og dem siste previewene har spilt 6 av dem på ca 6 timer Det blir nok en god jul da jeg har masse kongespill å sette meg ned og kose meg med. Så kommer Killzone 2 i februar, kan det bli bedre Endret 4. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette her høres jo bare altfor utrolig ut Kjenner eg kanskje kommer til å glede meg litt for mye her... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe, sitter her og småkoser meg på bekostning av mange andre nå. Var ikke lenge siden jeg satt her oppgitt over alle som mente KZ2 kom til å bli en flopp, mens jeg desperat prøvde å overbevise dem at selv om det har blitt lite hypa av presse for tida så er det ikke over og ut. Må si det er koselig lesning dette her. Folk som endelig skjønner at KZ2 ikke bare er grafikk (noe jeg har prøvd å si i mange måneder nå) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 såg den multiplayer filmen på gt og la merke til alle detaljene i spillet. Kan bare si: WOW! Gleder meg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hehe, sitter her og småkoser meg på bekostning av mange andre nå. Var ikke lenge siden jeg satt her oppgitt over alle som mente KZ2 kom til å bli en flopp, mens jeg desperat prøvde å overbevise dem at selv om det har blitt lite hypa av presse for tida så er det ikke over og ut. Må si det er koselig lesning dette her. Folk som endelig skjønner at KZ2 ikke bare er grafikk (noe jeg har prøvd å si i mange måneder nå) Jeg har alltid vært positiv til Killzone 2, fordi KZ2 har og sykt bra gameplay. Jeg har merket litt misunnelse fra xbox leiren, "betaen er helt på ræva" " gameplayet er ikke like bra som COD4" alle spill må ikke bli like gode som COD4. Men jeg synes at KZ2 er mer realsitisk skyting en COD4, noe som passer meg bra :]. Endelig et spill der man må sikte mye mer riktig, noe som hever vanskeligstgraden! Endret 5. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Deilig å se at Killzone 2 dreper all tvil i hele bransjen. Anmelderne stopper å være negative, betatesterne er frelst, og gamereactor gjør narr av både Gears of war og Halo når de kjører preview. Godter meg som FAEN! Sony begynner virkelig å få styr på utviklerne de har under egne vinger nå. Insomniac lager gullspill påløpende bånd, og nå ser Guerrilla Games ut til å ha laget kanskje tidenes beste fps på konsoll. Blir spennende å se om gamer.no endelig klarer skjønne at PS3-spill også kan få 10/10. Tipper de kommer til å trekke det for et eller annet teit noe ("Blæ har ikke coop, vi griner"). Endret 5. desember 2008 av Haansi Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://gamereactor.no/artikler/115783/Kill...-+Krigen+raser/ "Det er ikke som Halo, med de småtullete Covenant-soldatene som fniser og ler og ødelegger alle illusjoner om en realistisk fremtidsvisjon. Dette er ekte krig, dødelig og uglamorøst. Uten supersoldater og maskuline testosteronberg med motorsager montert på våpnene sine. Av alle skytespill jeg har spilt er dette det eneste som har gitt meg den samme intense følelsen som åpningssekvensen i Saving Private Ryan. En filmsekvens som hundrevis av actionspill forgjeves har prøvd å kopiere." RAGE! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HAHA!! Så jævlig bra reaksjon. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Deilig å se at Killzone 2 dreper all tvil i hele bransjen. Anmelderne stopper å være negative, betatesterne er frelst, og gamereactor gjør narr av både Gears of war og Halo når de kjører preview. Godter meg som FAEN! Sony begynner virkelig å få styr på utviklerne de har under egne vinger nå. Insomniac lager gullspill påløpende bånd, og nå ser Guerrilla Games ut til å ha laget kanskje tidenes beste fps på konsoll. Blir spennende å se om gamer.no endelig klarer skjønne at PS3-spill også kan få 10/10. Tipper de kommer til å trekke det for et eller annet teit noe ("Blæ har ikke coop, vi griner"). Ja bare vent, kommer til å trekke for noe helt latterlig, mens de kan gi toppkarakterer til spill som bare lever på den evige hypemaskinen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Deilig å se at Killzone 2 dreper all tvil i hele bransjen. Anmelderne stopper å være negative, betatesterne er frelst, og gamereactor gjør narr av både Gears of war og Halo når de kjører preview. Godter meg som FAEN! Sony begynner virkelig å få styr på utviklerne de har under egne vinger nå. Insomniac lager gullspill påløpende bånd, og nå ser Guerrilla Games ut til å ha laget kanskje tidenes beste fps på konsoll. Blir spennende å se om gamer.no endelig klarer skjønne at PS3-spill også kan få 10/10. Tipper de kommer til å trekke det for et eller annet teit noe ("Blæ har ikke coop, vi griner"). Ja bare vent, kommer til å trekke for noe helt latterlig, mens de kan gi toppkarakterer til spill som bare lever på den evige hypemaskinen. Jepp, klarer ikke ta karakterene seriøst lenger. Når de gir Resistance 2 7/10, et spill som blant annet IGN mener er bedre enn Gears 2. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ganske imponerende videoer, spillet ser kjempeflott ut. Spiller selv mp betaen. Halvskeptisk i starten men etterhvert som jeg har behersket gamepad styring bedre og satt meg litt inn i spillet så har det blitt mye bedre. Nå har vi vel ikke lov og prate så mye om denne betaen så... Men det er mye som bør forandres i gameplayet, veldig mye latterlige ordninger som jeg kjenner irriterer meg. Hvor får vi egentlig lov og prate om betaen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Dette er noen konge setninger fra en venn av meg i England "I must admit that KZ2 visuals are the best this gen to date imho..and im a HUGE HUGE 360 fan..i just love the 360 for its massive lineup of AAA games on the machine but nothing and i mean NOTHING looks this good this generation.....As i said earlier, i think KZ2 surpasses Crysis graphics on a high end pc...not by a lot but overall with the atmosphere, presentation and graphics that rival crysis and in some cases beats crysis ..it is just PROOF that consoles this generation can hang with high end pc visuals.... and who ever says no is a damn fool!! Again, this is PROOF that this generation consoles can achieve Crysis Level Graphics....no? Usually the people that hate on a game as in this case either does not have a ps3, or is a fanboy of another system or is a hard headed pc only gamer that hates it when a console can outdo pc graphics in videogames. Im just fucking happy as hell that i own a high end pc, 360 and a ps3 so i wont miss any of these great games. EDIT: I did play the KZ2 beta yesterday at my friends house who is a HUGE PS fan..i left his house in utter shock after playing KZ2. That CG video from a few E3's ago has been surpassed by the in-game KZ2 engine" Råeste setninger på lenge vil jeg si! Godt han har PS3, 360 og PC så kan man se det selv, akkurat det jeg og har! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser utrolig lovende ut og knallers att gameplayet er godt også, men hvordan er det med fps drops og er det lagging når man spiller multiplayer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 FPS drops har jeg ikke lagt mye merke til, men lagging kan skje om det er en fullstappa server har jeg hørt. Ikke at jeg selv har merket det heller, vill si jeg er veldig streng på lagg og fpsdropp. Er det noen av delene så quiter jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser utrolig lovende ut og knallers att gameplayet er godt også, men hvordan er det med fps drops og er det lagging når man spiller multiplayer. Dersom man holder seg unna 32 spiller servere så går det stort sett greit. Dersom man velger å utfordre skjebnen kan man selvfølgelig begi seg ut på ein powepoint prestasjon Men det spillet sliter mye med i BETA fasen ihvertfall, er elendige hit-bokser og ofte dårlige bullet-detection. Det hasr vert mye klaging om dette på beta forumet så eg tviler på GG slipper spillet uten å optimalisere det skikkelig. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe ja, tror ikke jeg har spilt et spill før der skuddvekslingene ofte ender med at begge skyter hverandre og faller om.. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 As i said earlier, i think KZ2 surpasses Crysis graphics on a high end pc...not by a lot but overall with the atmosphere, presentation and graphics that rival crysis and in some cases beats crysis ..it is just PROOF that consoles this generation can hang with high end pc visuals.... and who ever says no is a damn fool!!Again, this is PROOF that this generation consoles can achieve Crysis Level Graphics....no? Skulle ønske det første spillet som virkelig brukte SPU programmering ordentlig ikke var et fps- spill, jeg da... Men når det først er så galt, da kan en jo ikke klage. Ser veldig bra ut, ingen tvil om det. Så forhåpentligvis gir dette mersmak. Slik at vi kommer til å se mer av er geometri- destruksjon i real- time, eller avansert fysikk og lys- håndtering, grafikk- filter, osv. Istedet for at det blir kun i cut- scenes, og slike ting. Siden prosessoren på ps3 har muligheten til å kalkulere objekt- fysikk til en grad du må opp i vector- maskiner på forskningslaboratorier for å slå, og slike ting. Jeg mener, grafikken på kortet mangler kanskje noen pixel- operasjoner i sekundet på den beste sli- løsningen på PC. Men hei - hvis dette betyr flere utviklere skroter hele ideen om at bedre grafikk må komme fra skjermkort- funksjoner og filter på toppen av spill- maskinen, osv. - så er dette virkelig glimrende. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kansje vi skal ta å bremse litt her nå folkens.. sony har gått på snørra med dei fleste ps3 ekslusive titlene sine hittil, så det vil vel vere lurere å heller tone ned forventningane litt... bedre å bli positivt overaska enn å få ein 6/10 karakter sparka i tryne over spelet som skulle bli the next coming of jesus christ.. Endret 7. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
praystation Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva mener du med at de har gått på snørra med de fleste eksklusive titlene? Metal Gear Solid 94% på Metacritic LittleBigPlanet 95% Resistance 2 87% Valkyria Chronicles 86% Ratchet & Cliank 89% Unchartet 88% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå