Naiits Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 du får ikke med deg hele historien ved å spille Killzone 1. Langt ifra. Det e masse som har skjedd før killzone 1 begynner. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dessuten er Killzone liberation bedre enn killzone 1, og det er masse i historie det også. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bra Kongrudi Her er et 41 minutter langt med Guerilla, med masse gameplay og en del concept art. http://www.gamekings.tv/index/videos/minid...version-subbed/ Fikk enda mer lyst på spillet etter å ha sett denne dokumentaren. Guerilla har virkelig lagt sjela si i spillet. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ca 31 min ut i filmen som e linket til litt tidligere i tråden sier han ene duden at d e meningen at det skal kunne diskuteres kem som e snill og slem. Eg har lenge lurt på ka som gjør oss til de snille. Men vi e visst ikke nødvendigvis de snille Lenke til kommentar
choice19888 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den dokumentaren der ga meg voldsomt lyst på dette spillet no Plutselig ble dette mitt "most anticipated" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.eurogamer.net/articles/sony-fin...killzone-2-date Da er det bare til å klargjør skillsene mine til Killzone 2 Lenke til kommentar
Dec Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men jeg kommer til å le viss alle anmeldere der ute trekker Killzone 2 ned pga mangel av coop, da burde dem revurdere standpunktet til COD4 siden det spillet og mangler coop men fortsatt fikk høye scores, nesten for høyt i mine øyner... 25.februar får jeg svar på disse spørsmålene og tvilene og hatet som er hos Killzone 2 allerede før mangen mangen folk har prøvd det. Og kommer til å le viss jeg har hatt rett på alt att Killzone 2 er et bra spill, bots is going down for sure... Men omtrent alle forventer enten COD4 bare mye bedre med HL2 historie, da har du et likksom så bra spill... Godt jeg er ikke på det lavmålet. Føler att viss ikke Killzone 2 ikke får over 9 så er det automatisk flopp, skulle faen trodd det. Kjøper det uansett om andre mener det er en flopp pga salgtsall, ikke coop, ingenting nytt, bare grafikk ikke mer, under 9 etter 30 anmeldelser osv Nothing can stop me for buying that awesome game like Killzone 2!! Tror folket har forstått at du skal kjøpe spillet nå Toman85... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men jeg kommer til å le viss alle anmeldere der ute trekker Killzone 2 ned pga mangel av coop, da burde dem revurdere standpunktet til COD4 siden det spillet og mangler coop men fortsatt fikk høye scores, nesten for høyt i mine øyner... 25.februar får jeg svar på disse spørsmålene og tvilene og hatet som er hos Killzone 2 allerede før mangen mangen folk har prøvd det. Og kommer til å le viss jeg har hatt rett på alt att Killzone 2 er et bra spill, bots is going down for sure... Men omtrent alle forventer enten COD4 bare mye bedre med HL2 historie, da har du et likksom så bra spill... Godt jeg er ikke på det lavmålet. Føler att viss ikke Killzone 2 ikke får over 9 så er det automatisk flopp, skulle faen trodd det. Kjøper det uansett om andre mener det er en flopp pga salgtsall, ikke coop, ingenting nytt, bare grafikk ikke mer, under 9 etter 30 anmeldelser osv Nothing can stop me for buying that awesome game like Killzone 2!! Tror folket har forstått at du skal kjøpe spillet nå Toman85... Det må da finnes andre ting du kan irritere deg over? For min del synes jeg det bare er moro når han er SÅ frelst av spillet! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 La Toman hyppe alt han vil hans tråd.. Anbefaler alle å sjekke ut ilikemonkeys2 sin youtube channel, han har mange om ikke alle killzone gameplay filmene som er ute i HD. Cheers Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Countdown timer for KZ2 for den som vil ha det..Klikk her Edit: Husk å trekke ifra 2 dager, da vi får spillet før amerikanerne. Endret 21. januar 2009 av Enigma123 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ''Another 10/10 review from our OPM here in Australia, thought i'll get this review up on the net with all the other scans, this game is shaping up to be a Monster!!!'' Me like a lot Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) har et lite spørsmål, når man spiller "multiplayer" med bots offline, kan man spille fler da(split screen) mot botsene? Syns bots er helt genialt!!! Endret 21. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Trur ikke det er mulig for splitscreen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) 10/10 igjen, skal det ikke stoppe snart Blir helt galen her jeg sitter, tror jeg må ikke se fler anmeldelser ellers tror jeg kan dø av hypen, fordi jeg er totalt frelst til nå "Pust rolig nå Toman" "Ikke tenk på spillet Toman85" Endret 21. januar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe, velkommen til klubben Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 10/10 er en selvfølge fra "Playstation - Official Magazine", da. De ga vel Haze 8/10 eller noe slikt? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, man skal være forsiktig med å ta anmeldelser fra slike blader seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Minner på at scans ikke er tillatt å poste på forumet, det er piratkopiering og brudd på retningslinjene. Flere slike innlegg er fjernet, og jeg vil ikke se flere av dem i tråden. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper Guerrilla kommer med DLC etter hvert. hadde for eksempel vert ganske kult vist dei lagde noen få remakes av multiplayer banene til killzone 1, masse variasjon. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) OPM UK er eid av Jim Louderback. Verken bladet, eller han er eid av Sony.' Edit: Nesten sikker på at GG har bekreftet DLC til Killzone 2. Endret 22. januar 2009 av frostbitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå