Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Killzone 2 kommer til å få 8-9/10 fra de fleste spillmedier.

Ikke fordi det ikke fortjener 10/10, men fordi spillmedier alltid klarer å finne noe å trekke PS3-spill for, uansett. Drittspill som Halo 3 går igjennom uten merknader, men uansett hva som blir utgitt eksklusivt på PS3 så blir det trukket for noe rart noe.

Killzone 2 kommer nesten garantert til å ikke få toppkarakterer pga det mangler co-op, selv om coop egentlig bare er en hyggelig tilleggsfunksjon som ikke burde være noe krav i noe spill.

Lenke til kommentar
Coop har blitt ein store greie siste årene føler eg, så ja! Synd KZ2 ikkje byr på mulighetene. Men noe stort tap for egen del er det ikkje.

mmm. Co-op er ikke ett must men fyttigrisen så morro det kan være hvis det er bra implementert. Spesiellt hvis AI på KZ2 er så bra som det skrives om her så kunne det vært fabelaktig med Co-op-muligheter.

Lenke til kommentar

Skulle ønske vi hadde vært Helghast. Syntes de ser så råe ut :p

Men no er det nesten bare Helghast jeg har sett i filmene og hørt om i historien jeg har lest. Så vet ikke så mye om hvor kule folkene vi skal være er. Får håpe vi får et bra forhold til personene i spillet.

Lenke til kommentar
Killzone 2 kommer til å få 8-9/10 fra de fleste spillmedier.

Ikke fordi det ikke fortjener 10/10, men fordi spillmedier alltid klarer å finne noe å trekke PS3-spill for, uansett. Drittspill som Halo 3 går igjennom uten merknader, men uansett hva som blir utgitt eksklusivt på PS3 så blir det trukket for noe rart noe.

Killzone 2 kommer nesten garantert til å ikke få toppkarakterer pga det mangler co-op, selv om coop egentlig bare er en hyggelig tilleggsfunksjon som ikke burde være noe krav i noe spill.

Hmm, tror jeg aner hvilken karakter KZ2 får av catchgamer. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...