CheeseJunk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Når du går gjennom spillet gjør du det vel (omtrent) hele tiden med en kompis, enten det er Rico eller noen av de andre tullingene. Er vel nesten bare boss-kampene som man gjennomfører alene, og det hadde ikke vært så vanskelig å legge til en ATAC til eller gjøre Radec noen prosent vanskeligere. I tillegg ville vanlig multiplayer falt meg veldig i smak, Skirmish-delen er jo som skapt for du og en, to eller tre venner (skulle gjerne sett litt mer åpne muligheter for modifikasjon av kampene på denne delen, også). Når det gjelder våpen tipper jeg de slipper en ny, halvautomatisk Helghast-shotgun og en halvautomatisk ISA-sniperrifle uten bolt-action. Tipper de slipper et par-tre nye ranker og kanskje ny badge også. Så er det ikke å komme bort fra at general er den høyeste ranken man kan komme i hærsystemet, så det å finne på tre nye ranker å legge til i systemet vil kanskje ikke bli funnet i smak av alle. Så har de jo weekly honour rank-systemet og støtte seg på, da... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 har uppdaten kommet ell? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kommer ny map pack i slutten av april, prisen er ikke avslørt men det vil ikke si at den er gratis. Mer info om kartene: http://www.altplusf4.com/index.php/2009041...a-titanium.html Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Syns de nye kartene virker badass. Spesielt togbrettet høres kult ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmm Map Pack 2 --> stikkord "Retro" Snakker vi noen re-makes fra det orginale KZ kartene eller? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jepp, Hermen Hulst sa så. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Co-op i Skirmish burde de klare å innføre! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 "Wasteland Bullet" blir rått! Regner med det blir samme som SP hvor granater og raketter blir tydelig påvirket av togets bevegelse(sikkert vanlige kuler også, men det vises vel ikke like godt). Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan funker radaren btw? Er det forskjellig fra server til server? På en server jeg spillte på igår syntes alle på radaren uansett om de skjøt eller ikke. Hva er standardinnstilingene? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Spillte nettopp toglevelen nå. Og for en reailistisk sekvens. Jeg skulle kaste en granat på 3 higg`er/helghaster også gjorde vinnen slik at granaten for tilbake på meg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Og det er offisielt: De nye brettene er GRATIS! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Viser seg at DLC`en ikkje er gratis likevel Kilde Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prisen blir ca 40 kr... source http://blog.us.playstation.com/2009/04/21/...ce-and-trailer/ Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan er steel and titanium ? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Spiller folk online her eller? Er keen på å få til litt kvelder med NORDBAGGAR! (18+ eller modne folk!) Legg meg til med PSN ID: nerdekalas Er helt ny på PS3, men er ikke så fint lite rutt på X360 - lærer fort Er det forresten en annen killzone online-tråd? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Woo..Sniper. Anyways, skjer med at jeg får endesløse errors 24/7? Klarer kansje å spille i ca 10-15 minutt før jeg får en error rett i trynet. Som oftest error "8013". Funka som snus et par patcher tidligere. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har sluttet å spille Killzone 2 for lenge siden. Rett etter release syntes jeg spillet var episk og satt inne noen helger. Men etterhvert mistet jeg sansen for spillet, føler ikke det var et slikt langvarig spill, slik som Call of Duty 4 dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå