Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Når du går gjennom spillet gjør du det vel (omtrent) hele tiden med en kompis, enten det er Rico eller noen av de andre tullingene. Er vel nesten bare boss-kampene som man gjennomfører alene, og det hadde ikke vært så vanskelig å legge til en ATAC til eller gjøre Radec noen prosent vanskeligere.

I tillegg ville vanlig multiplayer falt meg veldig i smak, Skirmish-delen er jo som skapt for du og en, to eller tre venner (skulle gjerne sett litt mer åpne muligheter for modifikasjon av kampene på denne delen, også).

Når det gjelder våpen tipper jeg de slipper en ny, halvautomatisk Helghast-shotgun og en halvautomatisk ISA-sniperrifle uten bolt-action. Tipper de slipper et par-tre nye ranker og kanskje ny badge også. Så er det ikke å komme bort fra at general er den høyeste ranken man kan komme i hærsystemet, så det å finne på tre nye ranker å legge til i systemet vil kanskje ikke bli funnet i smak av alle. Så har de jo weekly honour rank-systemet og støtte seg på, da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Spiller folk online her eller? Er keen på å få til litt kvelder med NORDBAGGAR! (18+ eller modne folk!)

Legg meg til med PSN ID: nerdekalas

Er helt ny på PS3, men er ikke så fint lite rutt på X360 - lærer fort :)

Er det forresten en annen killzone online-tråd?

Lenke til kommentar

Har sluttet å spille Killzone 2 for lenge siden. Rett etter release syntes jeg spillet var episk og satt inne noen helger. Men etterhvert mistet jeg sansen for spillet, føler ikke det var et slikt langvarig spill, slik som Call of Duty 4 dessverre. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...