Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen vits å bli provosert. Når det gjelder feilsøking av data, spill osv osv så skal man ikke utelate NOE. Folk er nemlig tilbakestående.

Lo ganske godt av veilendningen på Flower - to tegninger av hvilken retning du skal vri kontrolleren.. vippe opp og tilte i retningene. Og et digert kryss over en kontroll som blir holdt horisontalt og vridd mot høyre og venstre.

Lenke til kommentar
Bruker du Sixaxis til å spille Motorstorm? Kan tenke meg det aldri gikk særlig bra.

Det fungerer råbra, og jeg syns det er mye morsommere enn å spille med stikka.

Litt øvelse er alt som skal til før man er like god med tilt :)

Skjønner at det kan være morsommere i splitscreen eller online mot venner, men ser ikke for meg at du vinner mange Ranked Matches på den måten. Eller? Ser ikke for meg at eliten spiller slik ihvertfall.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Til dere som har fått platinum på killzone2.

Hvordan gikk siste kampen (evt hele brettet)? Jeg holder på med elite nå og ser ikke kjempe lyst på akkurat på den. Tok nettopp toget. Og FY så vrien den tanksen var på slutten. Var likefør kontrollern tok en lufte tur ut vinduet. Fant heldigvis en litt kjekk taktikk.

Endret av Camrot
La til spoiler-tag
Lenke til kommentar

noen her som kan forklare meg hvorfor jeg får nettverksfeil 10002 når jeg trykker på krigssone så prøver den hente univers listen.

da får jeg etter en stund nettverksfeil 10002.

det skjedde plutselig og nå får jeg ikke spilt mer

det her blir jeg gal av kjøpte spillet for 2 dager siden å ja jeg har

sjekket at playstation er online. nettlesern og playstation store alt funker ..

Lenke til kommentar
Til dere som har fått platinum på killzone2.

Hvordan gikk siste kampen (evt hele brettet)? Jeg holder på med elite nå og ser ikke kjempe lyst på akkurat på den. Tok nettopp toget. Og FY så vrien den tanksen var på slutten. Var likefør kontrollern tok en lufte tur ut vinduet. Fant heldigvis en litt kjekk taktikk.

Elite var vanskelig, siste brett gikk forholdsvis greit frem mot slutten hvor man skal presse seg inn døra til Visari, der satt jeg fast litt, og selve kampen mot Radec var vrien, både første og andre del av kampen (for hver savepoint) var noe dritt og siste del mot Radec alene var hakket lettere, men også vanskelig.

Det går så lenge man ikke gir opp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...