Haansi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sier vel sitt at 50% av de som ringer inn til meg på jobben og ikke får start på PCen sin, har glemt å sitte i kontakten. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ingen vits å bli provosert. Når det gjelder feilsøking av data, spill osv osv så skal man ikke utelate NOE. Folk er nemlig tilbakestående. Lo ganske godt av veilendningen på Flower - to tegninger av hvilken retning du skal vri kontrolleren.. vippe opp og tilte i retningene. Og et digert kryss over en kontroll som blir holdt horisontalt og vridd mot høyre og venstre. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bruker du Sixaxis til å spille Motorstorm? Kan tenke meg det aldri gikk særlig bra. Det fungerer råbra, og jeg syns det er mye morsommere enn å spille med stikka. Litt øvelse er alt som skal til før man er like god med tilt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Bruker du Sixaxis til å spille Motorstorm? Kan tenke meg det aldri gikk særlig bra. Det fungerer råbra, og jeg syns det er mye morsommere enn å spille med stikka. Litt øvelse er alt som skal til før man er like god med tilt Skjønner at det kan være morsommere i splitscreen eller online mot venner, men ser ikke for meg at du vinner mange Ranked Matches på den måten. Eller? Ser ikke for meg at eliten spiller slik ihvertfall. Endret 15. mars 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har ikke spilt så mye ranked, det skal sies. Men jeg har spilt noe og jeg har vunnet en del av de jeg har kjørt. Men jeg veit ikke åssen motstanden var, var vel ikke akkurat eliten jeg møtte kanskje Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Voldsomt så dødt det ble her? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kanskje folk har sluttet å skrive ned alt de ser og faktisk spiller litt nå da Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satser på å bli General i dag.Vet ikke om jeg gidder å samle alle medaljene. Teit at om man ressurecter 15 på en runde så får du kun et emblem som sier at man reddet 5 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skulle det vært et emblem for 5, et for 6 osv. da? Er jo best sånn det er nå Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes man burde få 3 emblem om man redder 15 på en runde, og ikke 1 Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da ville det bare vært å kjøre en lang match med en venn for å få alle medaljene. Nå må i det minste "cheaterene" spille noen matcher! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Til dere som har fått platinum på killzone2. Hvordan gikk siste kampen (evt hele brettet)? Jeg holder på med elite nå og ser ikke kjempe lyst på akkurat på den. Tok nettopp toget. Og FY så vrien den tanksen var på slutten. Var likefør kontrollern tok en lufte tur ut vinduet. Fant heldigvis en litt kjekk taktikk. Endret 18. mars 2009 av Camrot La til spoiler-tag Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 WARNING! Spoiler above! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 WARNING! Spoiler above! Sorry for den. Men er egentlig ikke noe stor sak. Lenke til kommentar
cripkilla Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 noen her som kan forklare meg hvorfor jeg får nettverksfeil 10002 når jeg trykker på krigssone så prøver den hente univers listen. da får jeg etter en stund nettverksfeil 10002. det skjedde plutselig og nå får jeg ikke spilt mer det her blir jeg gal av kjøpte spillet for 2 dager siden å ja jeg har sjekket at playstation er online. nettlesern og playstation store alt funker .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 mulig KZ2 serverene er nede en liten stund Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Serverene er nede i 2 timer. Bør snart være oppe igjen. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noob spørsmål. Men må jeg komme meg opp i rank før jeg kan velge f.eks sniper osv? Har spilt 15min online. For øyeblikket synes jeg cod modern warfare er mye bedre. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Til dere som har fått platinum på killzone2. Hvordan gikk siste kampen (evt hele brettet)? Jeg holder på med elite nå og ser ikke kjempe lyst på akkurat på den. Tok nettopp toget. Og FY så vrien den tanksen var på slutten. Var likefør kontrollern tok en lufte tur ut vinduet. Fant heldigvis en litt kjekk taktikk. Elite var vanskelig, siste brett gikk forholdsvis greit frem mot slutten hvor man skal presse seg inn døra til Visari, der satt jeg fast litt, og selve kampen mot Radec var vrien, både første og andre del av kampen (for hver savepoint) var noe dritt og siste del mot Radec alene var hakket lettere, men også vanskelig. Det går så lenge man ikke gir opp:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noob spørsmål. Men må jeg komme meg opp i rank før jeg kan velge f.eks sniper osv?Har spilt 15min online. For øyeblikket synes jeg cod modern warfare er mye bedre. Her er hele lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå