Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hendene griper i rattet(r1/r2) men beveger seg ikke venstre/høyre når jeg tilter..har prøvd alt holder på å trille utav sofaen..ska prøve en restart.

Du holder altså face buttons mot deg? Du skal ikke holde kontrolleren horisontalt, slik du gjør når du spiller ellers. Du skal holde den vertikalt for så å vri i den retningen spillet ber deg.

Lenke til kommentar
face buttons??jeg gjør rett,har prøvd alt.restart funka ikke.er det ikke veldig rart at begge mine kontroller skulle få en eventuell gyrofeil samtidig?

Sjekk at du spiller med kontroller 1, og ikke har innstallert noe Buzz-dingser eller lignende...

ellers kan du prøve dette:

How do I troubleshoot the SIXAXIS™ wireless controller or DUALSHOCK®3 wireless controller for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system?

Try these common troubleshooting solutions for the SIXAXIS wireless controller or DUALSHOCK 3 wireless controller on the PLAYSTATION 3.

Reset the wireless controller

If you are experiencing difficulties with the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller for the PLAYSTATION 3, you may want to reset the controller to default settings:

1. Locate the small reset button on the bottom of the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller near the L2 shoulder button.

ps3_controller_reset.jpg

2. Use a small, unfolded paper-clip or something similar to click the button (the button is inside a tiny hole).

3. After resetting the controller, re-pair the controller with the PLAYSTATION 3 by connecting the USB cable to the controller and the system and pressing the PS button. See Setting up the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller for more details.

Troubleshooting Tips

* Verify if the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller works with the USB cable.

* Verify that the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller's battery is charged.

* Attempt to pair the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller to another PLAYSTATION 3 system. This helps determine whether the problem is with the system or the controller.

* Attempt to connect another SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller to the PLAYSTATION 3.

* Move closer to the PLAYSTATION 3 system. The maximum range for Bluetooth is 30 feet.

* Make sure you have less than seven Bluetooth peripherals paired with the PLAYSTATION 3.

* Unplug any other USB device plugged into the system when pairing the SIXAXIS or DUALSHOCK 3 wireless controller.

Lenke til kommentar
Her har du link til en video på YouTube hvor det vises hvordan man bruker SIXAXIS i Killzone 2. Jeg hadde faktisk aldri trodd at det er noen som ikke vet hvordan man gjør det...

YouTube Film

Sånn gjør ikke jeg det, jeg holder den horisontalt og vipper den som jeg ville gjort når jeg spiller Motorstorm. Har ikke hatt noen problemer med det.

Lenke til kommentar

Det det bevegelsessensorgreiene er en bug.. jeg og fikk det midt i spillet.. plutselig etter at jeg hadde vridd en demo-ladning mot høyre og skulle vri mot venstre så klikka det...

Jeg prøvde alle 3 kontrollerne mine og ikke faen om sixaxis ville funke.

Reconnecta controlleren flere ganger til port 1 og til slutt funka det..

Her har du link til en video på YouTube hvor det vises hvordan man bruker SIXAXIS i Killzone 2. Jeg hadde faktisk aldri trodd at det er noen som ikke vet hvordan man gjør det...

til en som hadde problem lenger oppe i tråden... spillet bugger, thats it.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...