tasjlbaill Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 da blir det gjennomsnittet: (ja + nei)/2 = jæi! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Play more, post less. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Amen Edit: Et spørsmål: Når man er online, hvordan reparerer man turrets slik at man kan bruke dem? Endret 11. mars 2009 av dannad Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ingeniør sec. badge. Trykk høyre på D-paden og R1 ved en turret. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Takker! Noen som vet om hvor mye man må spille for å være topp 1 %? Har lyst på trofeet Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Masse. Men dette handler nok ikke om tid brukt, men hvor effektivt du bruker tiden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det var nok med 5000 forrige uke. Jeg skal prøve å få rundt 6000 poeng, tror at det er nok. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Var da noe dritt at Rifleman ikke kan spilles med sekundærbadge. Får det forøvrig bekreftet her. Blir vel lite attraktivt å bruke maskingeværene da. Assault-klassen burde vel også ha muligheten til å bruke maskingeværene ellers ser jeg for meg at de blir lite brukt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, StA-3 og M224. Eneste våpnene som er eksklusive til basisklassen. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Så skal de visstnok slippe løs nye badge, våpen og maps. Kanskje en badge med kun LMG-våpen? Vi får se. Tipper de slipper en ny sniperrifle uten bolt-action (men da mindre kraftig) og kanskje en shotgun til, fortrinnsvis halvautomatisk. Tipper de slipper kjøretøy også, da de allerede har en motor for dette som vi fikk prøve i campaignen. Selv er jeg imot kjøretøy online. Syns ikke tactian badgen fungerer så bra, det eneste den gjør er å skape kaos. De kunne restriktert muligheten til å kaste spawnsmoker til spesielle områder på kartene. Endret 11. mars 2009 av CheeseJunk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Så skal de visstnok slippe løs nye badge, våpen og maps. Kanskje en badge med kun LMG-våpen? Vi får se. Tipper de slipper en ny sniperrifle uten bolt-action (men da mindre kraftig) og kanskje en shotgun til, fortrinnsvis halvautomatisk.Sier meg enig i dette. Sikkert en ISA-sniper og en Helghast-hagle. Tipper de slipper kjøretøy også, da de allerede har en motor for dette som vi fikk prøve i campaignen. Selv er jeg imot kjøretøy online. Exoskjelett anyone? Men hvilket brett? Tanksen vi fikk prøve i SP var altfor stor til noen av brettene. Syns ikke tactian badgen fungerer så bra, det eneste den gjør er å skape kaos. De kunne restriktert muligheten til å kaste spawnsmoker til spesielle områder på kartene. Du har på en måte rett. Taktiker-merket kan snu en kamp, men det fins alt for mange taktikere som ikke vet hvor de skal kaste spawngranaten. Helt patetisk å legge den ut i åpent lende som mange gjør. Burde vært et eget rankingsystem for taktikere hvor de andre spillerne på laget kunne stemme om spawnpunktet var bra eller ikke. Utfra hvor mange som stemte godt eller dårlig burde taktikeren enten få poeng eller miste poeng. Dette ville naturligvis bli vanskelig å implementere riktig. Endret 11. mars 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det blitt lov med mellomrom i PSN navn nå? Så nettop en med mellomrom i når jeg spilte KZ2. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fy søren jeg har lyst på Killzone 2, virker konge! Får se om jeg skaffer meg det etter neste lønning Hvordan er onlindelen egentlig? Like bra som CoD4 sin? Endret 11. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Onlinedelen er veldig lik cod4 sin.. helt konge.. Singleplayeren er eye candy av en annen verden, men svikter på historiefortelling og lengde blant annet.. men pytt pytt, sjææfs spill Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Seriøst, historien var perfekt. Ikke for mye fiksfakseri. Akkurat passe, rett frem historie. Vi spiller spill, vi leser ikke bøker, for svarte. Online er en miks av CoD4 og Team Fortress 2. Veldig vanedannende. Keeps you coming back for more. Må jeg få legge til at generell design og spesielt våpendesignet er helt fantastisk. Fantastiske våpen, rett og slett. Endret 11. mars 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 smak og behag.. useriøst å sammenligne med å lese en bok, spill som bioshock og Metal Gear Solid beviser at historiefortelling fint kan flettes inn i et spill med hell for det første fikk vi knapt sett noe til Vasari, når de har leid inn en så bra skuespiller til å gjøre stemmen kunne vi godt fått hørt mer fra han.. Er bra at alle spill ikke er like, men jeg foretrekker feks spill som Bioshock, System Shock eller Deus Ex som har helt sinnsykt fengende historie.. og en konge måte og formidle den på En så dyp historie hadde seff ikke passet inn i Killzone men.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Enig med Fenixen her.. Bioshock hadde ein fantastisk historie og ein stemning eg ikkje har sett makan til i andre spel. Og ein skikkelig slutt som ein ikkje hadde forventa. Sjølsagt er killzone av eit anna kaliber, men eg trudde også me fekk sjå meir te sjefen sjøl Visari.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dere skjønner vel at Brian Cox tar betalt pr. ord Dessuten handler ikke historien i Killzone 2 så mye om Visari eller ISA. Den handler om hvordan en enkelt soldat opplever situasjonen. Det som skjer i sluttscenen er vel egentlig bare for å gi spillerne litt valuta for pengene. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg fikk et lite wakeup-call i går. Installerte Crysis, og spilte det noen timer. Etterpå fyrte jeg opp Killzone 2 igjen, og spilte online noen timer. Fikk meg bare til å se hvor sykt mye bedre grafikken til Killzone 2 er. Det er seriøst et hav av klasseforskjell mellom de. Ikke bare atmosfære-messig, men Killzone 2 ser bare mye, mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå