CheeseJunk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tipper det kommer en patch der de fikser dette. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva synes folk her om kontrolleren nå som patchen har fjernet dødsonen? Selv synes jeg det er fantastisk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Er det patch 1.20 du poppler om? Isåfall så syns jeg det er en dødsone enda. Mulig det er BEGGE spakene mine da... Endret 7. mars 2009 av Camrot Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Anyways: Jeg syns kontrollene funka fett før oppdateringa, og måtte faktisk skru ned sensen for å få tilfredsstillende sikte med sniperen og revolveren. Endret 7. mars 2009 av Camrot Fjernet OT Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Back on topic: Faktisk så var andre gangen jeg rundet spillet enda bedre enn den første. Jeg tok meg tiden til å se på den pene omgivelsen og grafikken. Og andre runden så hadde jeg stilt inn senns passe sånn at jeg eide hele planeten. (5x 0,5 innabords nå) Endret 7. mars 2009 av Camrot Fjernet OT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er en del overdreven quoting i tråden nå. Svarer man på siste innlegg i tråden er det ikke nødvendig å hele qoute innlegget, da alle skjønner hvem man svarer til, samt det gir mer scrolling. Vennligst begrens qoutingen fra nå av. En OT-diskusjon rundt dette er også fjernet fra tråden (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sånn, da er alle medaljer i boks. Noen som vet om det er mulig å lagre kampreprisene fra Killzone.com? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har du fått alle medaljene? Nice job! Selv mangler jeg 3-4 stk. Får dem i løpet av uken. Drepe 5 stk med atac og turrents er ikke lett. Får nesten lyst til å stat padde for å få det vettu. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet hva man må gjøre for å kunne legge til secondary badge til basisklassen(rifleman)? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det går ikke. Selv fant jeg ut av LMG er utrolig bra på noobservere (ville adde opp litt på poengene for å sikre Honour rank #4), og anbefaler bruk av denne til alle som trenger rask XP. Så lenge du croucher mens du skyter blir siktet mye mer presist. Endret 8. mars 2009 av CheeseJunk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan man skifte soldattype etter hvert? Det er noen som tåler så inn i hampen mye skudd Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva mener dere med "fjernet dødsonen" i patchen? har vært til fjells en stund så er ikke oppdatert! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var litt slingring analogstikkene på noen millimeter hver vei hvor siktet ikke bevegte seg. Nå beveger det seg med en gang du beveger på stikken. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) I går fant jeg utat jeg skulle begynne med campaign i Killzone 2 som jeg ikke hadde spilt siden jeg kjøpte det. Det at jeg ikke hadde prøvd det tidligere i helgen angrer jeg på, for dette spillet er fantastisk ^^ Er som en krigssimulator, selv i campaign med du jobbe sammen med laget ditt, tenke strategisk for fienden er faktisk ganske smarte. Dessuten elsker jeg grafikken. Ang. kontrollene som noen klager over, når du vender deg til det kan jeg ikke ende opp med noe annet enn og elske det også og det gjør simulatoren enda mer komplett.. Eneste som trekker simulator-inntrykket ned er det merkelige utseende til fienden, men jeg liker sotryen og det andre trekker så mye opp at jeg elsker det også ^^ Måtte bare uttrykke min glede rundt dette spillet ^^ Endret 9. mars 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det går ikke. Selv fant jeg ut av LMG er utrolig bra på noobservere (ville adde opp litt på poengene for å sikre Honour rank #4), og anbefaler bruk av denne til alle som trenger rask XP. Så lenge du croucher mens du skyter blir siktet mye mer presist. Mener jeg leste i en faq eller noe at man kunne legge til sec badge til rifleman. Er jo det eneste logiske. Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) uffda, ble litt mye spilling sist uke: Generalmajor :o bruker forresten spot and mark til alt unntatt assault. overlegen ability Endret 9. mars 2009 av tasjlbaill Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det går ikke. Mener jeg leste i en faq eller noe at man kunne legge til sec badge til rifleman. Er jo det eneste logiske. Selv har jeg låst opp alle medaljene, og når jeg enda ikke kan kombinere secondary badges med rifleman, tviler jeg på at dette i det hele tatt er mulig. Fikk honour rank #4, kjørte noobservere hele søndagskvelden for å sikre den Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Fikk alle honor ranks og! Stats "last week": 5800 poeng, 3595. plass. CheesyJunk, du hadde 95 suicides! Nice job! xD Endret 9. mars 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå