Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke kjøp PS3 for killzone 2 ikke verdt det,

men for Uncharted 1/2, MGS4, LBP, GOW3, KZ2 og Blu-ray

sleng inn Gran Turismo, Ratchet&CLank, Hard Rain kanskje.. exclusives galleriet til ps3 har for alvor tatt opp kampen med xbox.. på plattform er ps3 suveren, og på action har begge konsoller mye bra, men Uncharted, mgs4, gow3, kz2 topper Halo, Gears og mass effect for min del.. Ps3 er verdt hvert et øre :)

ps3 er da verdt meir enn eitt øre vel...;)

:D

Lenke til kommentar

Gidd ikke lese hele tråden om det samme, men..

Spillet er knallkult, mensikktinga var jo helt på tryyynet!? Tok 1/3sec for det reagerte, så spillet hadde fått en 6er av meg om sikte hadde vært bra. Va syns dere om sikte?

Lenke til kommentar

Bare ett kjapt spørsmål før jeg kjører igang Killzone 2 for første gang:

- Jeg har en HD-ready tv. Ser Killzone 2 har "kun" 720P oppløsning. Bør jeg da

kjøre PS3 på en 720P oppløsning eller 1080i oppløsning?

Takk for kjapt svar :)

Lenke til kommentar

Spillet er knallkult, mensikktinga var jo helt på tryyynet!? Tok 1/3sec for det reagerte, så spillet hadde fått en 6er av meg om sikte hadde vært bra. Va syns dere om sikte?

Har aldri merket noe til dette, men er ikke en spiller som mye FPS. Skulle vel være fikset i siste oppdateringen, sammen med lock-on på hagla.

Lenke til kommentar

Har aldri merket noe til dette, men er ikke en spiller som mye FPS. Skulle vel være fikset i siste oppdateringen, sammen med lock-on på hagla.

Mente ca 0,33 sec. På xbox spill som L4d og halo så reagerer det lynraskt, men her var det en snodi måte å sikte på

Lenke til kommentar

Om du mener at siktet er tregt på plass, er nok det fordi du har spilt 'for mye' CoD eller noe i den duren. Siktet er en vanesak, og du blir nok nødt til å vende deg til deg. Det tar ikke lang tid, og snart vil nok siktet sitte som støpt for deg.

Lenke til kommentar
Om du mener at siktet er tregt på plass, er nok det fordi du har spilt 'for mye' CoD eller noe i den duren. Siktet er en vanesak, og du blir nok nødt til å vende deg til deg. Det tar ikke lang tid, og snart vil nok siktet sitte som støpt for deg.

Har bynt på andre runde nå, og det irriterer meg ganske mye fremdeles. Og hvorfor i H er det ikke Coop på spillet?

Lenke til kommentar

Grøss. Ser alle som sier de ikke liker sikte på killzone.com forumet får den slengt i tryne. Gjerne at de er noobs som ikke kan noen ting. Men ærlig talt så er det spillet som er litt merklig når "alle" andre spill har rask respons på kontrollen. Hvorfor forandre på noe som virker?

Lenke til kommentar

Grøss. Ser alle som sier de ikke liker sikte på killzone.com forumet får den slengt i tryne. Gjerne at de er noobs som ikke kan noen ting. Men ærlig talt så er det spillet som er litt merklig når "alle" andre spill har rask respons på kontrollen. Hvorfor forandre på noe som virker?

Hadde alle som ikke liker siktinga prøvd følgende før man begynte å hyle så hadde vi fortere blitt enige :

*Stille følsomheten på siktinga.

*Spille et par timer eller mer.

Lenke til kommentar

Tja. Stille på sensen forandrer ikke på det som egentlig er problemet for folk og det er dødsonen som er på kontrollen. Og jeg har spilt 12 timer SP ,10 timer MP og hater mer jo mer jeg spiller.

Men nå skal jo 1.2 patchen fikse litt på dødsonen. Så skal ikke si for mye om hvordan den er nå før jeg har testet det.

Lenke til kommentar

Hadde alle som ikke liker siktinga prøvd følgende før man begynte å hyle så hadde vi fortere blitt enige :

Jeg stilte opp følsomheten første gangen jeg spilte gjennom (igår). Nå stilte jeg den ned og må si jeg ble ganske mer fornøyd nå

Lenke til kommentar

det er ikke bare sensen som er annerledes i killzone i forhold til andre spil... det er noe med hvordan siktet reagerer.. beveger seg.. Begynner å bli vant til det, men det er ikke bare å stille sensen så er det helt litt som feks cod eller resistance.

Lenke til kommentar

Fant ut at det var mye lettere å håndtere våpen som sniperen og pistol når jeg skrur ned sensen, da dette er presisjonsvåpen. Anbefaler det samme til alle som bruker samme type våpen, da dette gjorde det mye lettere å treffe.

Begynner endelig å få orden på onlinespillinga, mangler bare to medaljer, og jeg regner med at de er i boks i løpet av et par dager. Statsene bedrer seg også, får 10-15 fler kills en deaths nå for tiden.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan vi får skiftet språk? Jeg slettet game data til Killzone 2 på PS3en min, men fikk ikke skiftet språk når jeg slo på spillet igjen. Vil ikke si det høres så bra ut å spille liktelling f. eks.

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...