Pentumsmart Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 OK, mom. Noen andre som har problemer med KZ2 og at PS3'n fryser? 3 ganger totalt frøs PS3'n min seg da jeg spilte istad på en og en halv time. Virkelig irriterende, alt på slutten av hver match. 1 min igjen kanskje, får jo ikke ribbonsa mine som jeg venter på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 PSN kritikken kan man kanskje holde i en annen tråd? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Angående frysinger er du ikke den eneste. Det har også skjedd meg et par ganger, og ja, det er irriterende. Killzone er ikke det eneste spillet dette har skjedd med, andre store og krevende spill som for eksempel Fallout 3 tendenserer å kræsje PS3en. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Forundrer meg egentlig at Sony enda ikkje har fått dette på plass på ein rask og enkel måte. De greier å spikre sammen eit 3D-univers der man kan gå å sløve rundt..Home. Syns Home er bortkastet søppel og ein feilprioritering for meg som gamer. Heldigvis er det valgfritt, men syns likevel det kan vere greit å få grunnleggende funksjoner på plass før man begynner å utvide tjenesten sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Angående frysinger er du ikke den eneste. Det har også skjedd meg et par ganger, og ja, det er irriterende. Killzone er ikke det eneste spillet dette har skjedd med, andre store og krevende spill som for eksempel Fallout 3 tendenserer å kræsje PS3en. har skjedd med meg èn gang under MP (etter matchen) har ikke noe med hvor stort eller krevende spillet er, det er en bøgg som lager krøll spill som Fallout er mye mye større sjangs for kræsj siden det er sp mye forskjellig. KZ2 er rett fram fjøl action, og slikt burde ikke skje, de burda ha fikset slike ting, men uansett blir det sikkert fikset i patcher Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ironisk nok har aldri Killzone 2, kanskje det mest krevende spillet på PS3 teknisk sett, fryst hos meg, på tross av sikkert 30 timers spilling tilsammen. Derimot har en del andre spill fryst gang på gang, blant annet Motorstorm: Pacific Rift som i tillegg får PS3'n til å lage en stygg klikkelyd når jeg spiller det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 :sigh: sporte litt av.. men jeg drog også frem at systemet killzone2 bruker ingame er ikke noe å skryte av det heller.. til tider laggete samtaler og null mulighet til å chatte med kompiser som spiller på motsatt lag.. bås.. det som irriterer er at spillet er såpass bra at jeg bare må finne meg i det Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er faktisk sånn at du kun hører spillere du er i nærheten av (en ganske stor omkrets, faktisk), uavhengig av hvilket lag man er på. Er man i samme squad, derimot, kan man kommunisere uansett hvor spillerne er. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er faktisk sånn at du kun hører spillere du er i nærheten av (en ganske stor omkrets, faktisk), uavhengig av hvilket lag man er på. Er man i samme squad, derimot, kan man kommunisere uansett hvor spillerne er. Kan fiender i nærheten høre deg? For det hadde vært veldig kult å snike seg innpå en sniper, for så å si "You lost" og så drepe han. Nesten som Splinter Cell multiplayer, da man holder en mercenary... Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Og at han så snur seg og sender et kjapt skudd i magen din, og du blir ultimat driti ut. Endret 6. mars 2009 av CheeseJunk Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har aldri eid en konsoll men er stor fan av fps og kanskje litt online spilling.Jeg er ihuga PC-spiller. Så kommer spørsmålet mitt ; Er Killzone 2 en grunn til å kjøpe seg ps3 ? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Etter min mening, så er det både ja og nei. Ja fordi det er en opplevelse du "aldri" før har sett". Nei fordi jeg synes gameplayet er rimelig lite spennende. Endret 6. mars 2009 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 For å si det sånn: Om du kjøper PS3 kun for å få spilt Killzone, er det et nei. Men det er et veldig, veldig godt argument til å kjøpe en PS3 fremfor for eksempel en Xbox 360. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Takker for svar. Jeg lurer også på en blueray spiller, så jeg bør kanskje skaffe meg en ps3 da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ikke kjøp PS3 for killzone 2 ikke verdt det, men for Uncharted 1/2, MGS4, LBP, GOW3, KZ2 og Blu-ray Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Enig at det er tonnevis andre titler som gjør PS3 et godt kjøp, ikke minst BD filmer som jeg nå har kjøpt tonnevis av. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Syns nå KZ2 er verdt PS3 jeg da.. Husk, Uncharted 2 kommer, GOW3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ikke kjøp PS3 for killzone 2 ikke verdt det,men for Uncharted 1/2, MGS4, LBP, GOW3, KZ2 og Blu-ray sleng inn Gran Turismo, Ratchet&CLank, Hard Rain kanskje.. exclusives galleriet til ps3 har for alvor tatt opp kampen med xbox.. på plattform er ps3 suveren, og på action har begge konsoller mye bra, men Uncharted, mgs4, gow3, kz2 topper Halo, Gears og mass effect for min del.. Ps3 er verdt hvert et øre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) ja men tror Heavy Rain er bedre enn hard Rain, har ikke hørt om det før altså. man må nok ha begge konsollene nå for tiden. Endret 6. mars 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå