Kurt Grusom Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 åssen sjekker man hvilke man har dødd på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hvilke hva da? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som fikser 5 drap med turret/sentry bot? Turret har jeg vært oppi 4 mens botten har greid kanskje to drap pr kamp. Har ikke greid en eneste enda, og føler at jeg kanskje må jukse for få de egenskapene disse medaljene låser opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) ikke noe problem, du må bare gå inn for det og bare gjøre det. har 4/8 på turrets. tar litt tid bare det som er lurt er å sette boten en bra sted, sitte ved den og skade folk med pistolen, så gjør botten resten Endret 2. mars 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som fikser 5 drap med turret/sentry bot? Turret har jeg vært oppi 4 mens botten har greid kanskje to drap pr kamp. Har ikke greid en eneste enda, og føler at jeg kanskje må jukse for få de egenskapene disse medaljene låser opp. Bare lag ett game med en kompis, og ha en liten turret match.. Airsupport badge'n derimot er helt umulig uten å "stacke" oddsene litt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Får ikkje til siste bane her. Noen tips? kommer meg opp i andre etasje, men blir jo helt kaos. Endret 2. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Problemer med rakettkasterne? Bare å bevege seg konstant, drit i dekning. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og bruk sniperen til å ta ut granatkasterne. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Då har eg og kicket assen til Visari Men på statistikk står det at eg bare har fullført 45%?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ja 100% er alle Intel og de greiene man skyter på og alle vansklighetsgradene Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så eg må gjøre den letteste også for å få 100%? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan jeg vanskelig tenke meg. Holder nok med Elite. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://playstation.joystiq.com/2009/03/02/...trol-complaint/ Gud bedre meg. Håpe de gjøre noe med kontrollene iallefall. Utrolig plagsomt den dødsonen som er på stikkene nå. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Personlig syns kontrollene sitter som et skudd etter en del tilvenning. Jeg har opplevd de fleste andre tingene som skal patches derimot, og er glad for at dette endelig skjer. Bare 7 air support ribbon, 6 boost og 3 proximity mines til, så kan jeg vri og vende på alle badgene så mye jeg vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 i starten så er kontrollen rimelig tragisk men etter 18 timer nå med KZ2 fungerer dem like bra som hvilket som helt annet spill. tenker ikke over det lengere KZ2 krever litt lengere tid å kunne. er litt redd for hva som skjer når jeg legger bort KZ2 noen mnd og tar det fram igjen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jaggu. Noen som får ting litt fortere enn meg ser jeg. Har du noen ribbons fra c4 planting og sånt og? Er helt uten noen der selv. Og da har jeg faktisk gått veldig inn for å få det. Og får da satse på at hvis de forander kontrolleren så gjør de det på en måte at folk kan velge hvilken type de vil ha. For det er mange som sier seg veldig fornøyd med den og mange andre veien. Selv synes jeg den er plagsomt for jeg lærer ikke at jeg må flytte mye på stikken for å flytte siktet, så jeg ender ofte død etter å ha siktet bak en bevegende person. Endret 2. mars 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva synes dere om onlinedelen nå da? Etter noen dagers bruk? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har aldri opplevd noe bedre. CoD 4 kan måle seg med dette, syns det står likt, veldig forskjellige. Liker at det er så mange class, og unlocke ting til de osv. Fikk Sniper i går, fikk en 47-7 runde istad (kills), så begynner å få tak på den. Skal ha alle badges og medals på hele game og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hvis MP spilles slik det skal spilles, med nok forskjellige klassser, er det vedlig morro. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Wow, 47-7 er pent. Hvordan får man låst opp sniper? Og; Har medic mindre armor enn assoult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå