Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ikke noe problem, du må bare gå inn for det og bare gjøre det.

har 4/8 på turrets. tar litt tid bare

det som er lurt er å sette boten en bra sted, sitte ved den og skade folk med pistolen, så gjør botten resten

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Noen som fikser 5 drap med turret/sentry bot? Turret har jeg vært oppi 4 mens botten har greid kanskje to drap pr kamp. Har ikke greid en eneste enda, og føler at jeg kanskje må jukse for få de egenskapene disse medaljene låser opp.

Bare lag ett game med en kompis, og ha en liten turret match..

Airsupport badge'n derimot er helt umulig uten å "stacke" oddsene litt

Lenke til kommentar

Personlig syns kontrollene sitter som et skudd etter en del tilvenning. Jeg har opplevd de fleste andre tingene som skal patches derimot, og er glad for at dette endelig skjer.

Bare 7 air support ribbon, 6 boost og 3 proximity mines til, så kan jeg vri og vende på alle badgene så mye jeg vil :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

i starten så er kontrollen rimelig tragisk

men etter 18 timer nå med KZ2 fungerer dem like bra som hvilket som helt annet spill. tenker ikke over det lengere

KZ2 krever litt lengere tid å kunne.

er litt redd for hva som skjer når jeg legger bort KZ2 noen mnd og tar det fram igjen.

Lenke til kommentar

Jaggu. Noen som får ting litt fortere enn meg ser jeg. Har du noen ribbons fra c4 planting og sånt og? Er helt uten noen der selv. Og da har jeg faktisk gått veldig inn for å få det.

Og får da satse på at hvis de forander kontrolleren så gjør de det på en måte at folk kan velge hvilken type de vil ha. For det er mange som sier seg veldig fornøyd med den og mange andre veien. Selv synes jeg den er plagsomt for jeg lærer ikke at jeg må flytte mye på stikken for å flytte siktet, så jeg ender ofte død etter å ha siktet bak en bevegende person.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noe bedre. CoD 4 kan måle seg med dette, syns det står likt, veldig forskjellige.

Liker at det er så mange class, og unlocke ting til de osv.

Fikk Sniper i går, fikk en 47-7 runde istad (kills), så begynner å få tak på den. Skal ha alle badges og medals på hele game og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...