Naiits Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fy faen den introfilmen når Visari snakker. Tror det er den første introfilmen på et spill eg har sett hver gang eg starter opp spillet. Får frysninger hver gang Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fy faen den introfilmen når Visari snakker. Tror det er den første introfilmen på et spill eg har sett hver gang eg starter opp spillet. Får frysninger hver gang And they will know that the Helgan belongs to the Helgast. Konge intro ja Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilken badge er det som har proximity mines? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilken badge er det som har proximity mines? Saboteur Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fy faen den introfilmen når Visari snakker. Tror det er den første introfilmen på et spill eg har sett hver gang eg starter opp spillet. Får frysninger hver gang And they will know that the Helghan belongs to the Helghast. Konge intro ja Skulle til å gi samme eksemplet, introen må være den beste på lenge. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå er jeg bare sur, hadde mitt beste game så langt online. 47-6 i stats, og tjente meg nesten 100 poeng siden vi knuste det andre laget. Så begynner neste game/bane og jeg går ut av spillet siden jeg ikke orka et game til. Men så tok jeg en titt på statistikken min og der er ikke de poenga jeg tjente meg. Bare de jeg hadde tidligere i dag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tar som regel litt tid før den er oppdatert. Gi det en time. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan får man fler granater i online-spillene? Orker ikke å dø hver eneste gang, kun for granatene.. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De er bare veldig trege i oppdateringene. Siste spills statistikker er ofte uteblitt, men de oppdateres om du skrur av og på eller tar en kamp til. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Okei. Nå var det oppdatert! Edit: aunmar, du får fler granater jo høyere rank du har. Endret 2. mars 2009 av SB-triiP Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ok. Veldig effektive granatene. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vil du begynne med flere granater må du få en medalje(dvs 8x merke). Husker ikke hva det var slags, men var et ganske basic. Hvis jeg ikke er helt borte tror jeg du må stå for 10% av drapene på motstandernes fraksjon i en kamp. Dette må naturligvis gjentas 8 ganger. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det var enten den der du trenger null damage penalty (altså null selvmord og null mord på lagkamerater) eller den der du trenger 10 kill i en match. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 har to spørsmål, når man skal lage egen server mot boter, offline, (sikkert samme som for å lage server online) hvordan kommer man bort på innstillinger? ser det står der men kommer ikke bort, er hvor der man trykker X så begynner spillet... Er det teamkill i TDM/bodycount eller er det forskjellig fra server til server? Eller er det bare i noen av de andre play modesene? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror det kan velges om teamkill er på eller ikke. Står vel inne på lobbyen. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Yess! Da var alle banene klart uten å ha blitt drept og trofeet "Untouchable" er i boks Jeg må inrømme at det aller siste delen av spillet krevde mange forsøk :/ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan man spille alle banene hver for seg? Man trenger ikke spille det sammenhengende for å få trofeet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du slipper å spille alt sammenhengende, det er nok å bare ha klart de uten å dø Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Går det an å få flere skudd en de 63 skuddene som er på våpenet M83g (huske rikke hva det heter) på online? Jeg bruker opp skuddene so fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) ja få 8x Good Conduct så får du 128 kuler du kan også plukke opp på bakken når folk har daua. eller hvis du har en fyr på laget som reparerer Ammo Crates Endret 2. mars 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå