Angeleno Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er snart halvveis i singleplayer og har spilt omtrent 4t. Har halt ut tiden flere ganger, og sitter allerede igjen med følelsen av at Killzone er alt for kort. Kommer sikkert til å kjøre gjennom spillet et par ganger på ulik vanskelighetsgrad, men det spørs hvor lenge det varer. Til tross for at spillet er en intens, fantastisk opplevelse finner jeg omgivelsene alt for mototone og anonyme til at jeg kan kose meg gjennom annet enn actionfesten. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Prøvde meg på Elite - så sinnsykt vanskelig!! ga opp midt i første bane tåler ingenting, sikta er vekk, helghastene smartere ++ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som har funnet ut hvordan man muter alle online? Blir gal snart hvis jeg ikke får det stille. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet hva de fargene bak rank symbolet er? Det er få som har det, finner ikke med google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som har funnet ut hvordan man muter alle online? Blir gal snart hvis jeg ikke får det stille. du kan ihvertfall lage en squad, da skal du høre bare de som er i squaden. men problemet er at det er proximity på alle andre så hvis du er nære noen så hører du babblet dems. hadde vært digg med en 100% privat chat kanal Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eller ein enkel mute funksjon i stats menyen der man kan mute spillere etter behov, som i COD. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Men går det ikke an å skru av alt som har med mikrofon å gjøre? Hvis ikke slutter jeg å spille på timen. Spilte 20 min istad hvor en av galningene tydeligvis hadde en liten unge i nærheten av mik'n, ropingen og skrikingen til ungen gjorde meg gal. Eller ein enkel mute funksjon i stats menyen der man kan mute spillere etter behov, som i COD. Det finnes jo, men nytter ikke når det er 32 pratekåte spillere i lobbyen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet hva de fargene bak rank symbolet er? Det er få som har det, finner ikke med google. Skal ikke banne. Men utifra ett loadebilde i killzone så er det topp 1, 3, 5, 10 prosent på rankingen. Hvordan i all verden de har fått det alt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er jo en mute funksjon, bare trykk firkant og mute på der du vil mute. Skulle ønske at det var en "mute all" funksjon, så slipper man å mute en og en. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ..Du får fremdeles hylingen når du venter i lobbyen.. Håper det blir fikset.. (Pluss - umiddelbar forvisning av folk som legger headsettet i sofaen og setter seg på det. *gniss.. sprak... hviiiin.. kraaakkks*) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Siden jeg fortsatt venter på mitt eksemplar av spillet, så må jeg nesten bare stille tidsfordrivende spørsmål: Har det kommet noe tall på hvor mye KZ2 solgte første dagen, eller noe lignende? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 HoLy_CoW: Dette blir diskutert her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13225793 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva inneholdt oppdateriingen? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fikset online errors, pluss fjernet bots fra online, Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det bare meg eller er de flyvende greiene man kan spawne total ubrukelige? Spawnet sikkert 10 stk på en runde og de drepte 1 ... og man trenger 5 kills for en ribbon Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Husker at jeg leste i en loadingscreen at air support for det meste var for distrahering av motstanderen. Fra egen erfaring kan jeg si at den mest effektive måten å få ribbons på er å starte et eget spill med pistols only, max 16 spillere og uten engineer og assault badge (da turretene og RPGene enkelt tar ut air supporten). La spillet være 3 moduser+, da du trenger litt tid for å få 5 kills. Ser på topplistene på Killzone.com at jeg er nummer 3010 sist uke, da er det vel veldig enkelt å få Weekly Honor Rank #4, siden dette oppnås når man er over 10 000 (med utgangspunkt i at det er 1 million som spiller)? Endret 28. februar 2009 av CheeseJunk Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er på 4000 og noe, en kompis av meg er på 400 og en annen på 600. De kan forvendte seg trofeet, men jeg skjønner ikke helt. Når starter "weekly" greia? i morgen? Mandag? Er vel ikke 1 mil som spiller det? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 De tar utgangspunktet i hvor mange forskjellige brukere som har vært inne på onlinedelen i løpet av uken. 1 million er litt brutalt, ja, men i slutten av denne måneden er det minst 1 million, om ikke nærmere 2. Tipper tallet ligger på 500 000, og at uken starter enten på mandag, onsdag (europeisk release) eller fredag (internasjonal release). Syns fredag høres mest realistisk ut. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er allerede startet. Hvis du ser på "last week" under statsen så var det 9 personer som fikk poeng sist uke. Disse har også fått ribbons, iallefall de 3-4 beste. Og hvis bare 9 stk rakk det før stasten ble resatt så ble det nok gjort på onsdag. Forresten så er det 260 000+ spiller som har vært innom ifølge killzone.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå