tanngarden Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 går det ann å få brukt sixasen til noe mer en når man sniper? tenkte da på sikte på vanlige våpen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 går det ann å få brukt sixasen til noe mer en når man sniper?tenkte da på sikte på vanlige våpen? Ser desverre ut som om dette er låst til sniperen. Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Killzone 2 må være noe av det beste jeg har spilt innen fps, har spilt mye cod4/5 men synes faktisk killzone er bedre. Men det tar litt tid å bli vant til kontrollerne og spillestil, men det er kanskje det som gjør spillet såpass utfordrende og online modusene er brilliante Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) RARRGH!! Ble kastet ut av Killzone 2 online midt i en bra runde, å nå har jeg ikke kommet inn på Warzone på ti minutter. Maintenance kanskje?? Edit: Jaja, på tide med frokost i så fall. Endret 28. februar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ahhhhhh, spilt KZ2 litt nå, og jeg må si at jeg er imponert, dette er vakkert, stemingsfullt og rett og slett rått. Virkelig en unik spillopplevelse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja det er bare nydelig, og det utrolig er at det er like nydelig i multiplayer. Synd serverene ramlet ned akkurat nå. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja det er bare nydelig, og det utrolig er at det er like nydelig i multiplayer. Synd serverene ramlet ned akkurat nå. Enig, jeg blir like overrasket hver gang jeg tilfeldigvis skyter en søyle i filler i forbifarten online! Sitter og venter på at serverne kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det bare meg som syns det er ganske feigt og lage sin egen server, skru å fult med boter på letteste grad, få med en eller to kompiser og spille for å få full rank ganske lett, bra KDR, badges osv? Tragisk at de har laget det slik! Så du får xp om du lager egen server og setter opp masse boter? NETTOPP! MEN GG har vært flinke, og skjønte det med en gang at folk jukser, og har valgt å stenge den muligheten: http://www.ps3attitude.com/new/2009/02/kil...layer-disabled/ Thank god! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det bare hos meg eller har Killzone.com vært nede i over et døgn nå? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Deg. Det var oppe ganske lenge i går for meg hvertfall. Kanskje for høy trafikk. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Er det bare hos meg eller har Killzone.com vært nede i over et døgn nå? Satt akkurat å lurte på det samme, har heller ikke kommet inn på lang tid. Serveren har kanskje bukket under siden så mange kanskje prøver å komme inn på Killzone.com via spillet. Edit: Får enten bare opp deler av siden, eller det M503 Error bildet. This may be the result of a Helghast attack Hehe Endret 28. februar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg får bare opp skurrete bilde av forskjermen med denne beskjeden, M503 Error, Killzone Command Center Unavailable. Kan nok kanskje ha knelet av pågangen ja. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 NETTOPP! MEN GG har vært flinke, og skjønte det med en gang at folk jukser, og har valgt å stenge den muligheten: http://www.ps3attitude.com/new/2009/02/kil...layer-disabled/ Thank god! Dette ser ikkje ut som ei optimal løysing, men som det står på sida er det midlertidig. Forhåpentlegvis går dei for ei løysing der kamper med boter blir ekskludert frå statisikk og poenggjeving, evt. det får sin eigen statistikk. Boter er tross alt ein nyttig funksjon som brukarane bør få glede av. Eigentleg litt rart at dette ikkje var tatt med frå dag ein, men dei har sikkert hatt nok å tenkje på. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Så det er ikke mulig at jeg spiller alene mot boter heller ? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Serverne er oppe igjen nå. Game on! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 NETTOPP! MEN GG har vært flinke, og skjønte det med en gang at folk jukser, og har valgt å stenge den muligheten: http://www.ps3attitude.com/new/2009/02/kil...layer-disabled/ Thank god! Dette ser ikkje ut som ei optimal løysing, men som det står på sida er det midlertidig. Forhåpentlegvis går dei for ei løysing der kamper med boter blir ekskludert frå statisikk og poenggjeving, evt. det får sin eigen statistikk. Boter er tross alt ein nyttig funksjon som brukarane bør få glede av. Eigentleg litt rart at dette ikkje var tatt med frå dag ein, men dei har sikkert hatt nok å tenkje på. Enig, men jeg syns også at ranked games ikke burde inneholde bots, så enkelt er det. Kanskje de kan lage en egen Custom Matches section, sånn som på Resistance 2. Bra de er disablet nå hvertfall, så jeg kanskje har sjans på honor rank trofeene. Thomas_H: Det kan du jo gjøre i Skirmish. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 De var litt sene med å skru det av iallefall. Er folk som har 13000 poeng og 4/1 i kills. Ingen fare for at jeg skal prøve meg på topp 1% denne uken iallefall Men egentlig. Det første som faller meg inn er hvor utrolig lenge de må ha spilt for å komme opp i de summen. Og så med bots da :o Må være ugudlig kjedlig. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tapere som gjør hva som helst for å være 1. plass Tro meg, det finnes mange av de som gjør hva som helst for det. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Genialt spill. Elsker multiplayerdelen... kommer nok til å gå en del timer der Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 fikk endelig runda spillet. Det tok meg 9t og 20min på Normal vanskelighetsgrad. Hvor lang tid brukte dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå