Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Synd for oss som etterhvert om flere og flere tar slikt i bruk må ut med enda mer penger i utstyr for å ha det artig.

Det siste du seier her er vel det som strengt tatt er det viktigste, at folk har det artig. Om enkelte vel å kjøpe ekstra utstyr/uorginalt utstyr for å få mest glede av spela så får ein no håpe dei har glede av investeringane. Spesialisert utstyr, uorginalt utstyr og ekstrautstyr er ikkje noko nytt. Til tross har spelindustrien klart seg bra til no, og eg tenkjer det går bra framover og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et hjelpemiddel for å forbedre aimen/nøyaktigheten din.

Så alle hjelpe midler som gir deg fordeler i spill er juks? Som god stol, skjerm, lyd, cola og snus?

Ingen av delene du nevner har noe å for hvor god man er å sikte. Personlig dundrer jeg metal mens jeg spiller Killzone 2. Funker fett, det.

Bare innrøm at man er en feig juksemaker hvis man bruker FragFX.

Lenke til kommentar
Synd for oss som etterhvert om flere og flere tar slikt i bruk må ut med enda mer penger i utstyr for å ha det artig.

Det siste du seier her er vel det som strengt tatt er det viktigste, at folk har det artig. Om enkelte vel å kjøpe ekstra utstyr/uorginalt utstyr for å få mest glede av spela så får ein no håpe dei har glede av investeringane. Spesialisert utstyr, uorginalt utstyr og ekstrautstyr er ikkje noko nytt. Til tross har spelindustrien klart seg bra til no, og eg tenkjer det går bra framover og.

Så at du har det artig på bekostning av alle de andre på serveren er greit, så lenge du har det artig da?

Selv om Nintendo og gud vet hva rant over av spesielle kontrollere, auto fire osv, så gjør jo ikke det det noe bedre at det dukker opp igjen til dagens maskiner.

Ikke hadde man mye online å spille som gir deg klare fordeler over de du spiller mot heller på den tiden da mest slik utstyr var pop.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Så at du har det artig på bekostning av alle de andre på serveren er greit, så lenge du har det artig da?

At ein person har det artig utelukker ikkje at andre og kan ha det artig. Om problemet er at andre gjer det betre enn deg, kan du finne ein server der det er eit lågare nivå. Rangering av spelarar, gjerne kombinert med automatisk "match-making" er flotte hjelpemiddel for å sikre best mogleg oppleving for alle partar.

Ratt, og no spesialiserte stoler, er relativt vanleg. Det same gjeld joystick. Tredjepartskontroller som er av same utforming som orginalen kan og ha forskjellar. Vidare har vi små endringar som dei dingsane ein kan feste på L/R2-knappane for betre grep. Alt er ting som kan endre på oppleving i varierande grad for brukaren, og alt er vanleg den dag i dag. Stakkars Logitech om alt dette skal bli ulovleg, men det er ein annan diskusjon.

edit: Såg ikkje innlegget ditt Stian. No er for så vidt diskusjonen relatert til opplevinga av fleirspelardelen til Killzone2, men det kan kanskje vere på sin plass med ein eigen tråd for å diskutere emnet skikkeleg. Om ønskjeleg kan innlegg flyttast til ein ny tråd.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Plukket opp spillet for ca. 1 time, hos Elkjøp Nordås (I Bergen), for 399,- .. De hadde bunkevis med eksemplarer igjen... Var først innom Lefdal, men de fikk ikke inn sin pulje før 5. Mars, så da gikk som sagt ferden til Elkjøp.

Har testet spillet i ca. 40 min nå, og må si at jeg synest det er rimelig artig.. Hoppet rett ut i noen online kamper, og unlocked nettopp Korporal "ranken".. Kontrollene var ikke så ille som det jeg fryktet, etter å ha prøvd demoen (Eneste var tregheten i nærkamper, men den er jo lik for alle.. Så da blir det opp til den som klarer å justere siktet først)..

Ellers savner jeg den taktiske muligheten til å kunne legge seg ned (Spess. Når jeg er kommet meg opp på en "høyde", for å kunne minimalisere meg selv som en skyte-skive.)

Men ellers var det utrolig morsomt... Skuddene som flyger vegg i mellom, synet av skudd som rikosjerer i veggen og granater som dundrer over alt. Det visuelle setter sitt preg, med flott grafikk, og spess. På audio siden brillierer spillet.

Lenke til kommentar

Vel, det har seg vel sånn at på de fleste onlineskytespill som praktiserer rankingsystem er det folk som på en eller måte greier å jukse seg til rask levelling, og alle de fordelene som kommer med at de har 'lagd det sånn' veier opp for feigingene som vil ha alt klart før moroa kommer.

Lenke til kommentar

Mest geniale bruk av sixaxis ever! Tok overraskende lang tid før jeg skjønte hva "keep it steady" egentlig betydde.

Bare synd jeg ikke kan sette norske subtitles i spillet, gjorde det i demoen, of fytti, de var geniale! Men må holde det på engelsk siden Sony ikke ser ut til å bry seg om et lingua franca.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns det er ganske feigt og lage sin egen server, skru å fult med boter på letteste grad, få med en eller to kompiser og spille for å få full rank ganske lett, bra KDR, badges osv? Tragisk at de har laget det slik!

Så du får xp om du lager egen server og setter opp masse boter? :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...