Darth MToffy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dæven døtte. Har ikke fått med meg at spillet kommer så "kjappt" jeg, men hvis de forskjellige tekst-previews jeg skummet gjennom her nå er tilnærmet virkeligheten så blir jo dette helt orgasmisk. Vil ikke se bilder og filmer, men kjøper blindt! Håper absoluttspill.no gjør som vanlig og leverer raskt og fint for nå ble det lagt inn forhåndsbestilling gitt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jaja, da har jeg rundet Killzone 2, folkens! Gled dere, dette er et kongespill fra ende til annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hvor lang tid brukte du? gjorde du alt som skulle gjøres? og utforsket ting og tang? eller små rush? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Haha, slutten er så pirrende at dere aner ikke hvor mye det frister å spoile den Men selvfølgelig ikke! Men ja, aner ikke hvor lang tid jeg brukte. Står ingenting i gameinfo heller. Men kan tenke meg at spillet er ca like langt som Uncharted 5-6 timer? Jeg rushet veldig. Ønsker du å gjøre mer ut av det, kan det lett gjøres Jeg snek meg feks unna en del skuddvekslinger når jeg kunne. # Corinth River (40 minutes)# Blood Meridian (60 minutes) # Visari Square (45 minutes) # Salamun District (40 minutes) # Salamun Bridge (50 minutes) # Suljeva Village (50 minutes) # Tharsis Refinery (40 minutes) # Maelstra Barrens (60 minutes) # The Cruiser (40 minutes) That will be around 7,5/8 hours of playtime, these info is on "Normal" mode. Endret 12. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har så lyst til å spille det nå men, jeg må nok vente jeg som alle andre. Nå må jeg si jeg virklig gleder meg til historien genereelt siden du sier at slutten er så spennende. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vil anbefale deg å lese denne tråden før du spiller spillet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054580 Da skjønner du mye bedre hva det hele dreier seg om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan du sende meg pm om slutten? har xburk, og ikke en spesiell mulighet til å runde det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Haha, neppe Du får vente til spillet slippes Endret 12. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan du sende meg pm om slutten? har xburk, og ikke en spesiell mulighet til å runde det. Her lukter det "Killzone 2 ending revealed" blåst over hele internettet. Oh well, only the bots will read it. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tester onlinedelen nå Var en svensk server oppe med 2 spillere og en haug med botter. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Faen meg helt rått at animasjonene og fysikken er like sylskap i onlinemodus som den er i singelplayer. Helt imponert! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Haansi e jo den personen som gjør denne tråden spennende. Hadde d ikke vært for han hadde vi bare diskutert kordan vi håper spillet blir, ka vi håper blir mulig osv. Mens han kan si ting om spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tester onlinedelen nå Var en svensk server oppe med 2 spillere og en haug med botter. Hvordan er det med hakking og slikt når man er 20 spillere + ? Om du får testet det da Regner med store forbedringer fra BETA`en. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Var vel 10 spillere på hvert lag på den serveren jeg spilte på. Var ingen forsinkelse eller hakking. Var som å spille singelplayer hitbox-messig. Bottene dekker hverandre og flanker deg akkurat på samme måten som i SP. Noe som viser hvor bra AI'en er. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Må si jeg virkelig gleder meg. Har lest den tråden og det virker som en bra historie som er lang og innholdsrikt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Var vel 10 spillere på hvert lag på den serveren jeg spilte på. Var ingen forsinkelse eller hakking. Var som å spille singelplayer hitbox-messig. Bottene dekker hverandre og flanker deg akkurat på samme måten som i SP. Noe som viser hvor bra AI'en er. Høres rått ut, hitboxene ja!! De var jo eit sannt lite kapittel for seg sjøl i BETA`en Dette her høres bare bedre,og bedre og bedre ut Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Haansi, vet ikke om du har fått testet dette enda men hvordan funker det greiene med at sniperne kan bli usynlig online? Syns dette høres litt skummelt ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå