hawaii2k Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De siste årene har jeg brukt Bose sine "In Ear-øreplugger". Er meget godt fornøyd med dem. Men nå har ledningen blitt så slitt nede ved pluggen at kun den ene siden virker. Og nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe nye eller noe lignende til samme pris, omtrent 900 kroner. En annen fordel bortsett fra det jeg synes er meget bra lyd er at de er gode å jogge med og derfor vil jeg ikke ha noe store greier. Grunnen til at jeg er litt i tvil om å kjøpe nye er da om de ikke blir ødelagt igjen med "vanlig" bruk. Så oppsumert er jeg ute etter: - Ørepropper som er "inne i øret" - Koster rundt 1000 kroner - God kvalitet - En god plugg inn til spilleren som ikke blir ødelagt av at isoleringen blir slitt vekk. Skjønner at dette ble litt rotete, så håper at kanskje en forstod hva jeg skrev. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva hode/ørekanaltelefoner angår, så er Bose noe av det mest overprisede skrapet man kan få kjøpt. Når det er sagt, så ville jeg vurdert Ultimate Ears Super.fi 3 og Shure SE210. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva hode/ørekanaltelefoner angår, så er Bose noe av det mest overprisede skrapet man kan få kjøpt. Når det er sagt, så ville jeg vurdert Ultimate Ears Super.fi 3 og Shure SE210. BOSE er ikke så ille som du skal ha det til, men det er ikke altfor langt ifra. Det er ekstremt overprisa i forhold til hvor bra det egentlig er. Alternativene du har satt opp er mye bedre Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal innrømme at det fins verre der ute ja. Men som du sa, Bose er heller ikke langt unna med deres uforsvarlige overprising. De kjører på rein merkevare. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man kan sammeligne Bose med Ipod. Begge er amerikanske, overprisa og ikke så bra som alle skal ha det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå