LarZen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spillet flyter bra med det starter ikke i fullskjerm, om jeg forandrer på dette inne i spillet så begynner lyden å "sprake" og knittre. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
jsjcyber Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) hei, jeg hadde også dette probleme med crysis før, prøvde da alt muligt til jeg bytta skjermkort fra 7950GX2 til 8800GTS 512mb, da ble lyden bra igjen. Dreiv og snakka med EA support (ticket) men de var ikke noe til nytte. Endret 4. desember 2008 av jsjcyber Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Okay, tingen er at jeg har et 8800 kort... Nyeste drivere installert og alt..mulig spillet ikke liker den. Lenke til kommentar
joey92 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har det samme problemet. Noen som hvet hva det kan skyldes? Det er helt for j***** og spille under skytescener.. Grafikkkortet mitt er et ATI 4890.. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 prøv å patche spillet, selv kjører jeg med 4890 (sapphire, riktignok to stykker, men lydmessig er det det samme) og tenk på audio drivere til lydkort (på hovedkort eller et kort). Lenke til kommentar
joey92 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 prøv å patche spillet, selv kjører jeg med 4890 (sapphire, riktignok to stykker, men lydmessig er det det samme) og tenk på audio drivere til lydkort (på hovedkort eller et kort). Har patchet, ingen effekt det heller. Skal oppdatere lyddriverene når jeg kommer hjem.. Kjører forresten Windows 7. vet ikke om det har noe å si.? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 kan godt være, har ingen erfaring med det selv så det vet jeg ikke Lenke til kommentar
E-N Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg hadde et lignende problem på et annet spill før, da installerte jeg nyste version av directx på nytt og så gikk det.. du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå