Kornfleks Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei! Nå har det seg sånn, at i kunst&håndverk skal vi i denne perioden jobbe i grupper. Vi skal jobbe med animasjonsfilming. Poenget er det at de i gruppa mi vil få en dårlig karakter, mens jeg vil gjøre så godt jeg kan! Bør jeg løsrive meg, og heller jobbe på egen hånd? Endret 3. desember 2008 av Heizann Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ungdomsskole? Vær i gruppa, sats på å gjøre det meste selv, men aktiver de andre gruppemedlemmene på en del ting så du slipper å gjøre. Fks. figurutformin og en del slike ting, men uansett så må du nesten sørge selv for at resultatet blir bra. Hvis det går slik du forutser, så kan du skrive en slags logg hvor du beskriver din arbeidsmengde iforhold til de andre, og be om en selvstendig karakter. Slik vi gjør det på medier og kommunikasjon på vgs hvertfall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Emnetittel ser bra ut. Notis om dårlig emnetittel fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå