mihcaoj Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 For en gangs skyld har jeg funnet på et julegavetips som jeg tror pappa ville blitt veldig fornøyd med! Det er en samlebok av John F. Kennedy og heter noe ala "John F. Kennedy's samlede verker" - vet ikke om den finnes på norsk eller om det bare finnes engelsk versjon. Kunne ikke finne den på bokkilden.no, men er mulig jeg ikke brukte riktig søkeord da jeg fant mange bøker om JFK, bare ikke akkurat den jeg lette etter.. Håper noen har peiling på hvor den kan finnes! MvH Joachim Lenke til kommentar
Smurfulf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 For en gangs skyld har jeg funnet på et julegavetips som jeg tror pappa ville blitt veldig fornøyd med! Det er en samlebok av John F. Kennedy og heter noe ala "John F. Kennedy's samlede verker" - vet ikke om den finnes på norsk eller om det bare finnes engelsk versjon. Kunne ikke finne den på bokkilden.no, men er mulig jeg ikke brukte riktig søkeord da jeg fant mange bøker om JFK, bare ikke akkurat den jeg lette etter.. Håper noen har peiling på hvor den kan finnes! MvH Joachim De eneste bøkene som så vidt jeg vet er skrevet av John F. Kennedy er disse --> "Profiles in Courage","Why England Slept", og "A Nation of Immigrants" Håper dette kan hjelpe deg litt Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for det, men alt jeg vet om boka er at den heter noe ala "JFK's samlede verker", og går ut i fra at det er han som har skrevet innholdet i boka, men at det kanskje er noen som(etter hans død) har gitt ut en bok hvor flere av hans bøker er krympet inn til en bok med handlinger fra flere bøker.. er desverre veldig usikker, men håper noen andre kanskje har hørt noe om den eller kanskje lest den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå