Oxygen 07-12 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har funnet noen få feil og mangler, men stort sett den beste guiden jeg har vært borti. At det er in-game slik at man slipper å multitaske eller printe ut ark er et mega-pluss! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter å vipper på denne jeg også. Har fulgt med en del på zygor sin site, i dag kommer 2.0, har prøvd demoen litt, går unna og levle med den. Eneste ankerpunktet må være lovligheten i guiden, da bliz har endret reglene og sier at alle add-ons må være gratis. Zygor mener på sin side at de har kommet rundt dette ved at guiden nå er en tekstfil som add-on`en laster inn isteden for at selve guiden står oppført som en add-on, noe som er tilfelle med 1.0 og tilsvarende in-game guider. Personlig har jeg ikke noe i mot å betale for gode guider, men litt kjedelig vist bliz banner kontoer pga dette. Noen av dere som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De vil nokk neppe banne kontoer pga dette. De tar sikkert heller Zygor folkene hvis de skal legge seg opp i det. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan ikke fatte at det er verdt å betale flerfoldige hundrelapper for disse guidene. Bruker selv Jame's i addon-format og det går så det suser. Noen som har testet disse betal-guidene og de som er gratis og kan si noe om forskjellen? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Zygor går offisielt ut sier de er raskest på levling. Samt du får med en snedig UI. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skjønte levling guides i vanilla når det å levle tok lang tid og var mye grinding, men nå? Er jo bare å plukke opp alle questsa i zonen du er i og bruk questhelper til å se hvor du skal gjøre dem hvis ikke du kan det fra før. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Leveling idag er da null problem, en ting du kan gjøre er å finne ut hvilke soner du liker gjøre alle questene i den sonen så levler du vanvittig fort! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Sendte ett spørsmål ang dette til en GM i går kveld, men ikke fått noe svar enda. Lightningwolf: Er mange quests som gir lite xp og som egentlig er bortkastet tid å gå igjennom Skal prøve Jame's sin når jeg får ork hehe, den starter på ca L20? Endret 23. oktober 2009 av Svar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Selvfølgelig er det mange quests som ikke er like bra som andre, men levlingen vil alikvel ta såpass kort tid at det å betale for en guide blir unødvendig i mine øyne, andre kan selvfølgelig syns det er verd det, bare sa hva jeg mente om det. Endret 23. oktober 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lightningwolf: Sefølgelig, det er kjedelig å betale for noe vist det finnes gode gratis alternativer Som sagt, skal prøve Jame`s sin, LightHeaded ser også ut som en fin addon. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jame's starter på Level 22 tror jeg, men når du laster ned addonen hans får du et lass med guides helt fra level 0. Personlig pleier jeg å gå for meg selv til 12 og deretter følge Hosho's Guide to the Barrens før jeg går over til Jame's. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde selv total played 9 dager på druiden når jeg dinga 80 og den eneste addon jeg brukte til leveling hjelp var questhelper Jeg samla da alle questa i et område og fulgte questhelper sin "vei". Om jeg sparer en dag eller to mindre med spilling, så gjør vel strengt tatt ikke det noe? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tester ut den nye versjonen nå, ser veldig godt gjennomført ut i alle fall. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har brukt carbonite addon lenge jeg. Funker fint til mine formål Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ingen som har nevnt dette alternativet? TourGuide + TomTom + LightHeaded Ferdig arbeid. Endret 26. oktober 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Driver å tester nå om dagen Tat utgangspunkt i Dranei Mage fra L1-14. Hitill har jeg brukt en kombo av Zygor v1 og v2 (da v2 kom ut etter at jeg hadde begyt) Med denne komboen, brukte jeg ca 8timer fra 1-14. Driver å tester TourGuide med wow-pro sine guider og skal til slutt teste ren Zygor 2.0 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde selv total played 9 dager på druiden når jeg dinga 80 og den eneste addon jeg brukte til leveling hjelp var questhelper Jeg samla da alle questa i et område og fulgte questhelper sin "vei". Om jeg sparer en dag eller to mindre med spilling, så gjør vel strengt tatt ikke det noe? Har vel 4 dager og 18 timer elns på Paladinen min som er 78 nå. Og da har det vært mye idling. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Oppdatering: Tourguide med wow-pro guider: 6timer fra L1-14 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Med ren Zygor 2.0 guide brukte jeg 6timer og 47min. Andre detaljer: Med tourguide ender man opp på bloodmyst island, men med Zygor ender man opp i westfall. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nyeste versjon av Zygor er nice, og du må omtrent aldri farme nå lengre. Den er absolutt verdt pengene, ivertfall om du har planer om å levle flerne characters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå