The Lama Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg bare lurte på om det kommer noen nye gode spill til Xbox i nærmeste fremtid(måned eller 2).... Eller burde jeg bare bruke pengene mine til noe helt annet :-? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Dead to rights eller Morrowind eller Brute Force . Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 baldur's gate dark alliance, star wars the clone wars, +++++, sjekk kommende på www.gamesmix.com Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Neeeeeeeeeeei neeeeeei nei, du burde vente på Star Wars: kotor eller Fable! Hør på meg ! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 eller kjøp alle... kotor kommer jo ikke før i slutten av juli... og fable sin dato er jo enda "tba", for alt vi vet kommer det ikke før i 2004... Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 etter det jeg har lest på www.xbox.com så kommer Fable til vinter'n. håper på det Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hehe det kan du nok drømme litt videre om:) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 spørs kordan vinter dem mene... :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hehe det kan du nok drømme litt videre om:) Hvorfor det? Er det så usannsynlig at det kommer til vinteren? :-? Mener du at det helt sikkert ikke kommer i 2003... :wink: Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hehe det kan du nok drømme litt videre om:) Hvorfor det? Er det så usannsynlig at det kommer til vinteren? :-? Mener du at det helt sikkert ikke kommer i 2003... :wink: Ja faktisk, det mener jeg:) Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det kommer en haug med masse bra spill til xbox, bare vent til de gode tittlene kommer: True Crime Streets of L.A, Half-Life2, Tony Hawk's Underground, Doom3, Fable, Halo2, Rainbow six: Raven Shield, Amped2, Counter-Strike for å nevne noen Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Peter Molyneux sa selv på E3-messen at spillet bare var 3-4 måneder fra å bli ferdig. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Peter M. er ikke til å stole på, B&W ble jo utsatt gang på gang, han har en tendens til å hype opp spillene sine noe enormt og når de omsider kommer ut er ikke halvparten av featurene hans lovet med en gang... Etter B&W tar jeg alt han sier med et lastebillass med salt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå