lesko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har nå et Cooler Master Mystique 631. I dette kabinettet passer ikke Sapphire HD4870 inn. Dette gjelder lengden, da HD4870 er 10,5" langt. Sapphire HD4870 1GB er et svært stort kort, og jeg vil derfor ha anbefalt hvilket kabinett jeg bør anskaffe. Det skal være så lett som mulig og uten strømforsyning. Leif Lenke til kommentar
lesko Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Pris klasse? Prisklasse på kabinettet opp til 1200 kr.... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hakket over prisklassen din men. Her. Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vedlagt ligger en link til et Lian Li Midi tower hos Netshop til 895,- Jeg har selv dette kabinettet med HIS Radeon 4870x2 som er et gigantisk skjermkort, og jeg får plass uten problemer. Pluss at det er et veldig romslig og oversiktlig kabinett eller med god kjølig og 3 stillegående vifter. Lian Li hos netshop 895,- Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vedlagt ligger en link til et Lian Li Midi tower hos Netshop til 895,-Jeg har selv dette kabinettet med HIS Radeon 4870x2 som er et gigantisk skjermkort, og jeg får plass uten problemer. Pluss at det er et veldig romslig og oversiktlig kabinett eller med god kjølig og 3 stillegående vifter. Lian Li hos netshop 895,- Du får ikke plass til 3 harddisker i kabinettet sammen med et 4870. Måtte flytte mine to harddisker min ned for å få plass til kortet og strømkablene. Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du får ikke plass til 3 harddisker i kabinettet sammen med et 4870. Måtte flytte mine to harddisker min ned for å få plass til kortet og strømkablene. Joda Som du ser kan du ta ut hele harddisk-stacken, og den kan du vri 90 grader slik at harddiskene står på tvers i stedet for på langs. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lian Li har kommet med en oppdatert version av PC7 serien, som du finner her. Dette er penere enn det gamle, dessuten har det vibrasjonsdemping til dørene som forhindrer ulyder ved f.eks skrangling. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
lesko Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hei. Ser ut til at jeg har funnet kabinettet jeg trenger . Takk for innspill på denne tråden. mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå