EnLigther Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg har et nettverk som består av Linksys WTR150N router og en laptop, internett leverandør er et kabelselskap med dynamisk ip. Etter mye om og men får jeg koble til nettetverket (routeren) som jeg har satt opp, men etter en liten stund blir laptopen koblet fra og da kommer jeg ikke på nettverket igjen. Signalene er 100% og dette skjer både når nettet er sikret og usikret, men bruker jeg nettverkskabel fra router til laptopen funker det fint. Jeg har også en eldre d-link router som funker helt fint trådløst. Håper noen kan hjelpe meg, ellers finner jeg slegga....! Endret 4. desember 2008 av EnLigther Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Helt sikkert et firmwareproblem. Hvis du allerede har nyeste firmware, nedgrader til forrige versjon. Hvis det fremdeles ikke hjelper, oppgrader til nyeste igjen. Hvis alt annet feiler er det hardwareproblem og du får sende tilbake til rep. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Det kan være driverproblem, eller sikkerhetsinnstillinger i router. Du bør hoste opp info on trådløsklient i PC og operativsystem. Endret 21. desember 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hei alle sammen! Problemet er løst, jeg kvitta meg med med dritten og skaffa meg en ny Belkin. Funker som bare det..... Det var tydelig et problem med denne typen linksys router for selv om jeg hadde hatt routeren i nesten ett år, fikk jeg byttet den inn uten problem hos forhandler og det var ikke et spor å se av linksys i hyllene der heller. Takk til alle som stakk innom! EnLigther.. Lenke til kommentar
bjorne83 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 velg en annen kanal på routeren i menyen der å prøv igjen, du kan også restarte routeren men da vil problemet komme tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå