Mr.M Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vært over tusen brukere mer enn normalt de siste to dagene, hva kommer noe sånt av? Endret 3. desember 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal ta og sjekke litt opp i saken jeg, ser rekorden vår er røket i hvert fall. Flest brukere pålogget samtidig var 3708 brukere 02/12-2008 : 21:58 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sikkert på grunn av juletider? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Da burde jo folk ha mye og gjøre? Forumet er ofte mer aktivt under ferier og høytider, så det er en mulig forklaring. Endret 5. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mye spørring om hva man skal kjøpe i julegave. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kommer nok av at det nå er mulig å kommentere fra selve artiklene på sidene i Tek.no-nettverket. Når noen leser en artikkel, så dukker opp kommentar-funksjonen nederst, som igjen teller som om vi har en gjest på besøk på forumet. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Såpass, det er jo "nesten" litt juks ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg trodde faktisk det ville bli omvendt, færre lesere i forumtråder fordi ingen gikk inn i selve forumtrådene for å lese. Men siden jeg ser at de benytter seg av en Iframe-løsning, er det vel ganske naturlig at alle lesere av en artikkel vil logges som lesere av forumet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er litt spekulativt? Leser man en artikkel, leser man jo egentlig ikke på forumet. Selvom man i realiteten gjør det nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er litt spekulativt? Leser man en artikkel, leser man jo egentlig ikke på forumet. Selvom man i realiteten gjør det nå.Man kan vel faktisk sies å lese forumet om man velger å scrolle ned til kommentarene under artikkelen. Men ja; noe korrekt bilde på hvor mange som faktisk leser kommentarene til forumartikkelen får en jo ikke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Man kan vel faktisk sies å lese forumet om man velger å scrolle ned til kommentarene under artikkelen. Ja, skal man flisespikke kan man si det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå har jeg ikke fått noen bekreftelse enda. Men det skulle vært merkelig om de som leser en artikkel blir registrert som gjest, jeg ville trodd tallet hadde vært endel høyere i så fall. For det er ikke akkurat få som leser de forskjellige sidene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det stemmer at det er det nye artikkelsystemet som er "synderen". Vi valgte å implementere den metoden som var mest effektiv tidsmessig og for brukerene for å enkelt kunne kommentere artikler. Dermed henter vi inn diskusjonen direkte fra forumet. Og nei, målet er ikke å fake tall, heller å gjøre det lettere å kommentere artikler. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå var ikek det så veldig vanskelig før heller. Man trykte på delta i diskusjonen eller hva det enn sto, også var det å skrive. En helt grei løsning etter min mening. Om folk ikke har noe viktigere å legge til, enn at de skipper det pga 2 museklikk, er jeg ganske sikker på at vi kan klare oss foruten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enig med sistnevnte, må jeg si. Dere kan for øvrig si hva dere vil, dette virker VELDIG spekulativt, for å få annonsepenger... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Enig med sistnevnte, må jeg si. Dere kan for øvrig si hva dere vil, dette virker VELDIG spekulativt, for å få annonsepenger... Det gav ikkje meining eingong, sida det er annonsar både på forumet og på artikkelsidene. Om visningane blir gjort på diskujson.no/index.php eller på hardware.no/artikkelting.php har vel fint lite å bety. Det er jo ikkje heile forumet som blir henta inn, kun sjølve postane. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 De kan da si til sine annonseselgere at de har flere visninger på forumet, og dermed få et produkt som virker bedre enn det gamle, uten å egentlig være det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 De kan da si til sine annonseselgere at de har flere visninger på forumet, og dermed få et produkt som virker bedre enn det gamle, uten å egentlig være det. En ting: Det er ikke annonser i forumet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jo, det er det, men ikkje i alle skin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg