Gå til innhold

Opptimale CSS og Oblivion pc

Anbefalte innlegg

Hei

Detta er da enda og en person og enda en tråd der jeg lurer på hva min gaming pc burde inneholde.

Jeg spiller CSS, Oblivion og skal begynne med left 4 dead, og trenger en pc som drar de på maks. (Min gamle pc kunne spille oblivion med versting laggsa så er på tide med en ny ja)

har lest igjennom noen tråder her om gaming pc'er men lurer desverre på hva min pc burde inneholde.

Mine krav: 0 laggs på nevte spill, ikke fult så dyr(0-7000;)), og minst 3 gb ram.

Noen som kan hjelpe meg med resten?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En pc til 4000 klarer vell CSS og Oblivion på fult nå om dagen.

Jeg vet det;) men ender nok opp med å bruke 7000 alike vell..

ser på XFX GeForce 9800GT 650M 512MB OC GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI w/FARCRY2 høres det bra ut?:p

spørs hva er prisen.

har du skjerm og kabinett fra før, vil en maskin til 7k være en ganske bra maskin og da med bedre skjermkort enn dette

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

ikke kjøp byggesett fra komplett, gir mye dårlige komponenter i fungerende, men i en dårlig kombinasjon. utaler meg selv fordi jeg nettopp sitter med en pc som er et byggesett fra komplett, og er ikke noe som helst fornøyde med den kan du si.

titt heller på dette oppsettet, da har jeg gått utifra windows vista home premium 64bit ligger hjemme hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...