Kravdal Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har akkurat formatert pc'n min og lagt inn xp på nytt. Men når jeg skulle legge inn drivere, var driver cd'n min ødelagt. Så jeg tenkte "da er det bare og laste ned fra nettet da" Så det gjorde jeg, men etter og ha lagt inn alt sitter jeg igjen med. "Annen PCI-Broenhet" Og jeg mangler mitt nettverkskort, som forresten er integrert (100/1000Mb) Jeg fikk forresten 1394 kortet da jeg la inn nettverks drivere. har prøvd en del nå men klarer ikke og få inn rett driver. (regner med att kanskje "Annen PCI-Broenhet er nettverkskoret mitt) Er det noen som kan hjelpe meg, eventuelt sende meg nettverks drivere Alt virket før jeg formaterte ; ( Endret 8. desember 2008 av The_Pwner Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Kan det ha noe med xp installasjonen og gjøre? Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Har formatert igjen, og samme nå også.. Har brukt drivere fra både msi og nvidia, men til ingen nytte. Nettverkskortet vil fortsatt ikke inn; ( skal laste opp ett bilde som viser hvordan det ser ut på enhetsbehandling Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Slik ser det da ut etter jeg har lagt inn drivere fra msi. skjermkortet har ikke blitt lagt inn enda, og orker ikke vis jeg ikke får nettverket mitt xD Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Begynner nesten å lukte dødt nettverkskort her. Har du sjekket at det er påskrudd i BIOS? Vet Nvidia nForce er noen merkelige dyr med litt rariteter vedrørende instillinger i BIOS. Strikern min har noe sånt i allefall. Ellers fant jeg noen driverpakker men alt jeg finner tyder på at de har brukt Nvidia sin egne innebygde støtte istedet for å smekke på noe fra Realtek eller lignende. Har du prøvd å presse dit en driver fra nForce pakken? Vet at i allefall noen trådløse nettverkskort nektet plent å la seg installere driver messig så jeg presset på de driveren og da funket de. Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Begynner nesten å lukte dødt nettverkskort her.Har du sjekket at det er påskrudd i BIOS? Vet Nvidia nForce er noen merkelige dyr med litt rariteter vedrørende instillinger i BIOS. Strikern min har noe sånt i allefall. Ellers fant jeg noen driverpakker men alt jeg finner tyder på at de har brukt Nvidia sin egne innebygde støtte istedet for å smekke på noe fra Realtek eller lignende. Har du prøvd å presse dit en driver fra nForce pakken? Vet at i allefall noen trådløse nettverkskort nektet plent å la seg installere driver messig så jeg presset på de driveren og da funket de. Men kortet virka jo like før jeg formaterte xD Og har prøvd og dytta inn drivere fra både msi og nvidia og marvell (manuelt da altså, ikke bare installert driveren) Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hva med 127.0.0.1, pinger jeg 1394-kortet eller er det LAN? For den får jeg pinga Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Grit forstålig dette da men et kjipt problem og støte på. Har hørt om noe lignende men blir ikke helt det samme ^^, Bra noen nevner dette.. Endret 7. desember 2008 av Carloz89 Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Har snakket så smått med msi og har nå fått beskjed om og legge inn nyeste versjonen av bios, for og se om dette hjelper. Men blir nok ikkno før etter jobb.. Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har akkurat det samme problemet! Oppdaterte nettopp BIOS til nyeste versjon, men det gjorde ingen forskjell. Fant du ut av det? Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå