TheNarsissist Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, fant ut av tilbudet hos eb games forige uke, der man kan bytte to 360 spill å betale 99kr for GHWT. Dro ned dit. De hadde den ikke på lager, sa de ville få den i løpa neste uka, dro ned igjen idag(Ringte først for å forsikre meg om at de hadde det) Og da hadde de de plutselig ikke, det sto hvist på datan dems at de hadde 3 igjen, men de hadde ikke kommet enda. Og når jeg gikk bort til kassa for å si hva jeg skulle ha, sa personen i kassa: Nei jeg TROR tilbudet er over. Meg: Det tror ikke jeg, det står at det varer til 7des på nettsiden deres. Kassa: Ja da får vi vell bare gjøre det da. Sånne feil er så irriterende, nå må jeg dra ned for 3 gang, og personen i kassa sa jo: Jeg TROR det tilbudet er over. Burde ikke de som jobber i butikken være sikre på sånne ting? Noen med lignende erfaringer? Lurer på om jeg tar feil når det gjelder hvor lenge tilbudet varer, mente det sto 7des på nettsida/katalogen, men nå står det ikke lenger. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det står fortsatt 7. desember Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er desverre ikke alle som er like heldige. Jeg jobber selv i en avd deres butikker og kan bekrefte at det enda varer. De skal til og med ha plakater om tilbudet i kasseområdet Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det jobber nok endel ekstrahjelper nå i julen som ikke har så god oversikt over våre tilbud som de burde.. Vi har somregel veldig mange forskjellige innbytte tilbud samtidig så de som jobber sjeldent er ikke alltid oppdatert. Men vi har alle tilbud i våre datasystemer så de kan bare sjekke der. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ser ikke ut som at jeg får tak i GHWT. Han skulle ringe når de fikk det inn igjen og i morgen er siste sjangse Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mange butikker som har søndags åpent i disse tider...og tilbudet gjelder tilogmed 7. des Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 De fleste butikkkene fikk inn nye GH4 idag eller igår.. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jobber selv i en GameStop butikk. Og kan ikke huske èm eneste gang jeg fikk info om hvor lenge en kampanje varte hvis det ikke sto på plakaten. men er enig at det var dårlig håndtert av personen som ekspederte deg. I slike tilfeller spør jeg bare når han har tenkt til å kjøpe det evt. er det innenfor en uke eller 2 så sier jeg at det går helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå