Gå til innhold

LG X110 godt mini pc kjøp til dame?


P0nduz

Anbefalte innlegg

Hei

 

Tenkte jeg skulle innvestere i mini pc til min samboer. det viktigste for henne er at den er hvit og at skjermen er god og tastaturet er godt. utover det har hun ingen krav men jeg har sagt at hun bør ha 10" pga bedre tastatur.

 

Så er lg x110 det beste kjøpet i dag pris vs ytelse og kvalitet?

 

takker for svar:)

 

mvh

..christer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Tenkte jeg skulle innvestere i mini pc til min samboer. det viktigste for henne er at den er hvit og at skjermen er god og tastaturet er godt. utover det har hun ingen krav men jeg har sagt at hun bør ha 10" pga bedre tastatur.

 

Så er lg x110 det beste kjøpet i dag pris vs ytelse og kvalitet?

 

takker for svar:)

 

mvh

..christer..

 

Nettopp når det gjelder skjerm og særlig tastatur, skiller denne seg etter min vurdering meget postitivt ut sammenlignet med de nærliggende alternativene. At den er meget stilig og særlig den hvite er lekker, gjør den ekstra attraktiv.

Lenke til kommentar
Den er i bunn og grunn det samme som MSI Wind. Ser Netshop har et gpdt tilbud på den nå, så hær er det egentlig bare å løpe og kjøpe!

 

Det er i det minste EN VESENTLIG FORSKJELL på disse maskinene. I motsetning til MSI Wind har LG X110 en stor nok og godt plassert høyre shift-tast, med god avstand til piltastene. For oss som skriver mye er dette et meget viktig aspekt ved tastaturet. Derfor ville jeg ikke velge en maskin hvor den høyre shift-tasten er "gjemt inne" blant piltastene og ikke er stor nok, slik at man således i betraktelig grad øker risikoen for feiltasting, noe som er skikkelig irriterende.

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar

Den utgaven som nå finnes tilgjengelig har ikke turbo 3G internettforbindelse innebygget, men den utgaven av maskinen som har 3G innebygget er like rundt hjørnet, men koster en del mer. Det blir et spørsmål om man har behov for dette og derfor vil betale for dette. Hvis dette er viktig, ville jeg vente LITT til. (Selv vil jeg vente, for jeg syns disse usb-donglene er upraktiske slik de stikker ut og ofte er i veien eller at man kommer bort i ting med dem.)

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...