Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Se her: www.nintendo-paradiset.com En helt ny side med heftig design, og stilig forum... Anbefales Siden kan også tilby deg en god del i fremtiden Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hva mener du med det? Jeg visste ikke at moderatorer hadde lov til å rakke ned på andre sider Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Vi har da ingen retningslinjer angående å rakke ned på andres sider. Jeg mente da ikke å rakke ned på siden. Den var bare litt ehh.. spesiell :o Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Vi har da ingen retningslinjer angående å rakke ned på andres sider. Jeg mente da ikke å rakke ned på siden. Den var bare litt ehh.. spesiell :o Positivt eller negativt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Litt kritikk fra meg. Startsiden var litt teit med de skyene som var firkantet hvis du skjønner. Selve siden var faktisk ganske bra selvom det ikke var så nintendo aktig. Ellers var det bra Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Må si meg enig med SnowDOG_, og hva er egentlig poenget med den forsida? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 åååh.. Donkey Kong og Mario.. minner meg om mine barne-tider... (positivt ment) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Heyyy... Takk... Join forumet: http://www.nintendo-paradiset.com/forum/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 bra side, men ta bort den faens musikken,. Overdøver metallica her jo men ellers bra Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 kansje er sida litt stor for oss med ISDN, to sanger som skal ned, pluss vg.no og forumet.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva med å vurdere å ta et lite kurs i rettskriving og generell norsk? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg så en pokemon. ææææ (jeg kan ikke fordra pokemon) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Pokemon og Mario er vel et av verdens mest kjente navn, men du har rett flåklypagutten, Pokemon suger hytte penis!!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Pokemon og Mario er vel et av verdens mest kjente navn, men du har rett flåklypagutten, Pokemon suger hytte penis!!! Må si meg enig der ja. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå