AiZZe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg har hatt het problem me pecen lenge nå. Så i dag ringte jeg psdata.no etter som at pcen slo seg av når jeg var på youtube eller lasted ned divs ting. Han jeg snakket med sa det var stor kjangs for at det var strømforsyningen min som hadde tatt kvellen. Så jeg koblet den ødelagte strømforsyningen fra hovedkorte og fant fram en gammel som jeg hadde liggende. Så satte jeg den som jeg hadde funnent frem oppå kabinette som var liggende og styrte litt på til alt satt som det skulle...så startet jeg pcen og alt fungerte fint og problemene eg har hatt var borte :!: .Så bestemte jeg meg for å skru ut den gammle strømforsyningen å sette den jeg fant fram på rett plass. Etter en stun var det gjort å jeg gledet meg til å starte opp en problemfri pc. Men da jeg startet den opp var det normal start up helt til jeg ikke hørte speakeren pipe 2 ganger og sjermem var helt svart og viftene dempet seg heller ikke. Min normale start up er viftene på fult 2 pip så kommer sjermen på men nå er det bara svart sjerm å viftene durer å går...jeg har prøvd å sjekke skjermkorte også trykkt på den røde lille knappen på hovedkorte. Men ingen ting jore susen så jeg bestemte meg for å ta ut bios bateriet å sette det inn igjen. Men det hjalp heller ikke på. Etter en røyk å litt tenking skrudde jeg ut alt jeg har i pcen som: sjermkorte, ramen prosessorviften, prosessoren og til slutt hovedkorte la alt fint fra meg og fant fra msi manualen og koblet det til fra A-Å. Da jeg startet den var den eneste endringen at jeg har fått et blått lys framme på kabinette som jeg ikke har hatt før...ellers så står bare pcen i sin egen verden og durer. Jeg har en mistanke om at det er prosessoen som ikke fungere som den skal. Alle ledingene å pinsene er rett koblet til og i teorien skulle at fungert men nå trenger jeg noen råd fra dere. Takk for svar! Endret 3. desember 2008 av AiZZe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå