hotflame Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 For noen dager siden handlet jeg fra komplett.no. Jeg kjøpte deler til en ny pc, og jeg hadde et strengt budsjett. Blandt delene jeg bestilte var et kabinett( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334374 ) som jeg fant under kategorien demovarer. Kabinettet hadde der en pris til kr 490. Jeg sendte inn min bestilling og etter 3 dager ble den sendt. Da jeg var inne og sjekket om varene hadde blitt sendt sto det at kabinettet jeg bestilte hadde blitt kansellert. Samme dag som de andre varene hadde blitt sendt fikk jeg en mail hvor det sto: Dessverre har varen AeroCool ExtremEngine 3T sølv, 25cm og 14cm vifte, gått ut fra vårt varesortiment og blir slettet fra ordren. Ønsker du en tilsvarendes vare kan du svare på denne mailen med varenummeret så skal jeg legge den inn på egen ordre portofritt, slik at det ikke blir noen ekstrakostnad for deg. Beklager dette. Det jeg lurer på er om jeg har rett til å tilsendt kabinettet jeg bestilte til samme pris som demovaren hadde? eller om jeg har rett til å få rabatt på et annet kabinett. Føler dette veldig urettferdig, og hadde gledet meg til å få dette kabinettet :/ Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Krev samme vare for 495kr, kan dem ikke fikse det for deg, så krever du frakten på ALLE varene som du har bestilt + 495kr tilbake på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå