hthorn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Har tenkt på å bytte ut diverse deler i pcen min etterhvert, men lurer på hvordan dette fungerer sammen med OEM-lisensen min. er det deler som er mulig å skifte ut utenom å kjøpe ny lisens? i så fall, hvilke. -Henrik Lenke til kommentar
hthorn Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Vista eller XP? Har i dag XP, men vurderer Vista da jeg får mest utbytte av de eventuelle delene jeg skal skifte ut. Lenke til kommentar
hthorn Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Vista eller XP? Har i dag XP, men skal skifte til Vista dersom jeg skifter ut de eventuelle delene Legger samtidig inn et spørsmål i samme post: Hvilke(n) del(er) kan det være nødvendig å tenke på utskifting? -Asus M3A78, AMD 770+SB700, DDR2 -AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 -Corsair Value S. PC5300 DDR2 4096MB -XFX GeForce 8600GT 620M 256MB XXX GDDR3 Endret 4. desember 2008 av hthorn Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har i dag XP, men vurderer Vista da jeg får mest utbytte av de eventuelle delene jeg skal skifte ut. les dette: http://blogs.msdn.com/runez/archive/2006/1...aktivering.aspx Lenke til kommentar
chros94 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Husker jeg ikke helt feil, kan du bytte ut alle delene utenom hovedkort og harddisken som OS'et er installert på. Du kan oppgradere CPU, RAM, sette inn flere HDD'r, osv. Hvis du har et defekt hovedkort, kan du bruke din gamle lisens, men siden OEM lisenser er knyttet til hovedkort, må du ringe Microsoft for å få Windows aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå