Hayabuuza Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bob-Kåre. Hvorfor fins den jævla forkjølelsen. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er et hemmelig mislykket prosjekt av Gud for å rengjøre verden... Hvorfor gir det jeg skrev nå no sense? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi mobiloperatøren Sense ble nedlagt for flere år siden. Hvor mange apekatter er det plass til i en handlevogn fra RIMI? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 13 fordi 13 går opp i en vogn. hvorfor er skoler så kjedlige Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi den norske skolen er en vits. Hvorfor i helvete kan ikke TV2 sende noe annet enn repriser på repriser all the fucking time? 7th Heaven har gått så lenge jeg kan huske - og jeg er noen år over 20! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi man ikke skal bli fristet til å se på TV på dagtid, når man skal på skole/jobb. Hva føler du nå? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Irritasjon. Hvorfor har diskusjon.no skiftet favicon? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du skal ha noe å lure på. Hva er meningen med livet? Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 plage alle rundt deg til du dauer Hva får man om man krysser en svenske med en båtmotor? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) En idiot. Hvorfor faller ikke flyene ned fra himmelen? Endret 5. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi de har usynlige stylter. Hvorfor er ukedagene så jævlig kjipe? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi man er omgitt av idioter. Hvorfor er ikke fransk engelsk? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi engelsk stammer fra det germanske språket, men fransk stammer fra det latinske. Hvorfor er kake godt? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 fordi smaksløkene fryder seg. hvorfor kan noen bevege musklene i ørene og andre ikke? Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi mange har bedre ting å bruke tiden sin på. Hvorfor bruker jeg tid på dette? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi dette er en kul lek som jeg har funnet opp Hvorfor har det bare vært 'Hvorfor' spørsmål i det siste? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 fordi dette har utviklet seg til hvorfor fordi tråden hvilken farge er det på lastebilen som står utenfor kontorvinduet mitt nå? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 utifra statistikken, hvit hvilken sang hører jeg på nå? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) "Im a barbie girl.." Hvilken sang er verre enn denne? Endret 5. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Denne! Noen bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå