bamsebrakar Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg og en venn er koblet sammen via et nettverk. Jeg sitter på en ADSL-tilkobling, og han får internett gjennom nettet vårt (switch og router). Nå har det slik at også han skal få ADSL. Finnes det en mulighet for å linke disse koblingene slik at vi får delt trafikken ut på internettet? mao, slik at når jeg surfer, går trafikken både gjennom min ADSL- OG min venns ADSL? det hadde vært veldig artig i perioder der bare en person brukte nettverket (2048/768) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hm kanskje hvis du kjører du nettverkstilkoblinger samtidig med forskjellig gateway...? I WinXP altså. Lenke til kommentar
doloop Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ville det ikke være billigere å kjøpe en tilkobling på 2mbit istede for 2 på 1mbit da? Lenke til kommentar
bamsebrakar Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Poenget er at begge får internett gjennom firma, et firma på hver kobling.. Gateway? Fortell... Lenke til kommentar
mascot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 søk på "connection teaming" på google, der finner du software som fixer dette. Lenke til kommentar
bamsebrakar Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 sweet.. takker Lenke til kommentar
Zalovan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 du kan bundle tilkoblinger med linux...men hvordan.....hi hi vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå