d0ffen_k Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei =) jeg lurer på hvor mye lakk man bruker på å lakere en hel Opel Askona 1.6S? har noen peiling på sånn ca. hvor mange liter det tar? er VELDIG takknemmelig for svar =D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mellom 2 og 3 liter på en Ascona B sedan fikk jeg beskjed om når jeg ville lakke den for noen år siden Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Å vet noen om en bra side hvor jeg kan kjøpe billig, men god lakk ? =) Lenke til kommentar
Rick Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå har ikke jeg lakket noen ascona på lange tider, men mener jeg brukte rett under 2 liter sist.. men har jo litt med om man har gjort det før eller ikke. Har ingen tips til hvor du kan kjøpe på nette, men bare gjør meg den tjenesten at du holder bengalakk lengst mulig unna den bilen! Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 det eneste jeg finner på nett er biltema lakk, det er jo ikke det som får mest skryt xD Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 det eneste jeg finner på nett er biltema lakk, det er jo ikke det som får mest skryt xD Snakk med f.eks Nor Autolakk i Larvik for råd og eventuell handel. Ellers er det mange BilXtra-avdelinger som har noe lakk, vet at f.eks Mo-Bi-Rek i Lillestrøm (BilXtra) selger veldig mye lakk. Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 i sandnes - stavanger området xP? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg ville hørt med BilXtra Stavanger, dersom de ikke har selv vet de i alle fall hvem som har. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Biltema lakk anbefales absolutt ikke, dritt lakk. Ligger en butikk som selger diverse lakk og lakke utstyr på sandnes. Den ligger rett etter den der plante/blomster butikken, eller motorvei-brua. Ligger i samme bygg som Esso(?) var i før, er stengt den nå. Tror det er noe utstillings greier der nå. Men iallfall, de har bra lakk. De kan blande lakk til deg også. Endret 10. desember 2008 av .Butthead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå