3skim0 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Heisann Skal ha matteeksamen snart, og derfor så lurer jeg på om noen vet om det er lov til å lime inn ark på de blanke sidene bakerst i formelheftet i matte? Har hørt at det skal være lov, men tenkte jeg bare skulle dobbeltsjekke. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvilken klasse går du i? Det skal være tillatt med alle hjelpemidler utenom kommunikasjon på prøven. Lenke til kommentar
3skim0 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hvilken klasse går du i? Det skal være tillatt med alle hjelpemidler utenom kommunikasjon på prøven. Tar opp matte som privatist. Ok, det var det jeg trodde. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det jeg lurte på var om du da har R-matte eller S-matte eller hva som helst. Men det spiller vel egentlig ingen rolle. På T1 har vi hvertfall lov å ha alle hjelpemidler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå