Mattadoni Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøpte meg en Nokia N82 i Januar i år. Den kjøpte jeg med abonnement, som varer til sent i januar 2009. Nå vil jeg kjøpe meg ny mobil, Htc HD, og det jeg lurer på er om jeg må bryte dette abonnementet for å kjøpe meg ny mobil eller kan jeg sette det "gamle" FreeText sim-kortet inn i Hd`n? Tenker å kjøpe denne uten noe nytt abonnement, altså ulåst. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke noe problem, du kan sette simkortet ditt i hvilken som helst telefon. Så lenge den nye telefonen ikke er sperret på operatør kan du fritt sette hvilket som helst simkort i den. Når du kjøper en telefon med bindingstid betyr ikke det at du er bundet til å kun bruke det apparatet, men at du er bundet til den aktuelle operatøren i avtaleperioden. Lenke til kommentar
Mattadoni Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk for svar Dragutin! Det var veldig snilt gjort, og oppklarte alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå